Polska Mistrzyni Pielęgnacji. Kulisy konkursu Skincare Masters Sephora

Siedem wspaniałych - finalistek konkursu Mistrz Pielęgnacji Fot. Materiały prasowe
295 zgłoszeń z całej Polski, 64 uczestników, a w finale tylko 7 kobiet. Właśnie wybrano zwyciężczynię konkursu Skincare Masters. Miała niełatwe zadanie, ale udowodniła, że konsultantka w perfumerii to ktoś więcej niż tylko sprzedawca kosmetyków. To także osoba, która słucha klientów, zna się na skórze i na produktach do jej pielęgnacji i potrafi poświęcić czas i energię, żeby druga strona czuła się wyjątkowo.

Motywem przewodnim tegorocznego konkursu Skincare Masters Sephora było naturalne piękno. Oczywiście naturze i samej skórze trzeba trochę pomóc, dlatego specjalnie dla 64 uczestniczek zorganizowano panel dyskusyjny (w którym mieliśmy zaszczyt wziąć udział, wraz ze znaną dziennikarką Magdaleną Groszewską i genialną specjalistką dermatolog dr Ewą Skulską) i trzydniowe warsztaty pielęgnacji w Hotelu Warszawianka pod Serockiem.
Uczestniczkami były konsultantki z perfumerii Sephora z całej Polski, które wcześniej rozwiązały test i się zakwalifikowały. W tym roku Skincare Masters patronowały marki: Clarins, Clinique, Dior, Dr Brandt, Estee Lauder, Korres, Lancome, Strivectin. Najlepsze było to, że podczas warsztatów wśród uczestniczek nie widać było rywalizacji, ale wspólną dobrą zabawę i chęć zdobycia wiedzy.

Po letnich warsztatach (7-9 lipca) uczestnicy musieli wypełnić test online i wykazać się z wiedzy zdobytej podczas pobytu w Warszawiance. Lekko nie było. Pytania były bardzo szczegółowe i dotyczyły składników, a także zastosowania produktów pielęgnacyjnych spośród ośmiu prezentowanych tu marek kosmetycznych.

Siedem kobiet okazało się bezkonkurencyjnych i przeszło do finału: Joanna Okruszko, Sephora Galeria Biała Białystok; Klaudia Olszańska Sephora Promenada; Wioleta Szymańska, Sephora Marki, Anna Wojciechowska, Sephora Focus Bydgoszcz, Agnieszka Ziółkowska Sephora Focus Bydgoszcz; Justyna Winciorek, Sephora Mazovia Płock, Anna Łosak, Sephora Galeria Krakowska. Ich kolejnym zadaniem było nakręcenie swojego videobloga, na którym opowiadały o pielęgnacji wybranymi produktami i jej zaletach. Tematem przewodnim był temat bardzo aktualny „Naturalnie piękna po lecie”.
Ale według mnie najciekawsze było to, że wszystkie siedem finalistek przeszły jeden najtrudniejszy test. Zostały poddane aż dwukrotnie badaniu, o którym nie wiedziały i nagrane ukrytą kamerą. Tak zwany Mystery Shopper (tajemniczy klient) sprawdzał czy rzeczywiście potrafią odpowiednio doradzić kosmetyki, z którcyh klient będzie zadowolony. Kamera ukryta w okularach lub guziku (niech żyją wynalazki rodem z Jamesa Bonda!) nagrała wszystko i nic nie dało się ukryć. Wszystkie dziewczyny były superprofesjonalne, świetnie przygotowane merytorycznie i każda zdała ten egzamin. Wybór był więc niezwykle trudny. O tym, która z dziewczyn zasługuje na nagrodę decydowało jury, której członkowie to przedstawiciele Sephora Polska oraz marek, które patronowały imprezie.
29 września odbyła się piękna i uroczysta Gala Finałowa w restauracji w Muzeum Narodowym. Główną nagrodę zdobyła Wioleta Szymańska z perfumerii Sephora w Markach. Mistrzyni Pielęgnacji w nagrodę poleci do Paryża, gdzie spędzi świętując trzy dni w luksusowym hotelu i SPA. Drugą nagrodę zdobyła Ania Łosak z Krakowa, a trzecią Ania Wojciechowska z Bydgoszczy. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym w Skincare Masters i mamy nadzieję w perfumeriach spotykać same mistrzynie!

Chcesz więcej stylu? Polub nas na Facebooku!
Trwa ładowanie komentarzy...