Kostiumy kąpielowe są dla wszystkich kobiet. Nietuzinkowa kampania reklamowa podbija internet

Kampania reklamowa SwimSuitsForAll przekonuje, że kostiumy kąpielowe są dla wszystkich kobiet
Kampania reklamowa SwimSuitsForAll przekonuje, że kostiumy kąpielowe są dla wszystkich kobiet http://www.swimsuitsforall.com
Po wielkim sukcesie reklamy, w której kostium kąpielowy prezentowała zaokrąglona Ashley Graham, firma SwimSuitsForAll poszła o krok dalej. W lutowym wydaniu magazynu "Sports Illustrated" uwagę przykuwa reklama przedstawiająca kobietę o opływowych kształtach, która ma 56 lat. – Nigdy wcześniej nie czułam się tak seksowna - mówi Nicola Griffin.

Griffin jest jak dotąd najstarszą kobietą, która została w (niemal) pełnej krasie zaprezentowana w ukazującym się od ponad 50 lat magazynie sportowym.



Moshe Lanaido, CEO SwimSuitsForAll, firmy internetowej sprzedającej kostiumy dla kobiet o większych rozmiarach, mówi, że zazwyczaj kostiumy prezentują bardzo szczupłe i bardzo młode modelki, dlatego dla odmiany oni zdecydowali się pokazać kostium na modelce dojrzałej, o pełniejszych kształtach. Poza tym w sesji zdjęciowej ponownie wzięła udział Graham, a także Phenomena Kwao.

Firma promuje w mediach społecznościowych hashtag #SwimSexy, który zbiera komentarze internautów nie tylko o nowej kolekcji, ale i samej kampanii reklamowej, która spotkała się z zainteresowaniem internautek i internautów.
– Srebro stało się seksowne – pisze SwimSuitsForAll na Twitterze, nawiązując do koloru włosów swojej najstarszej modelki. Ideał piękna i przekonania na temat tego, "co wypada", zmieniają się na naszych oczach. Znana aktorka Jennifer Aniston zapowiada, że jako osiemdziesięciolatka nadal będzie nosić bikini. Czy bikini będzie zwykłą częścią garderoby dojrzałej lub starszej kobiety?

źródło: AdWeek.com

Napisz do autorki: anna.dryjanska@natemat.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...