Prezentacja godna najbardziej luksusowych marek. Tak swój najnowszy produkt promowała polska firma OKNOPLAST

W celu uświetnienia premiery swego najnowszego produktu firma OKNOPLAST zorganizowała multimedialny event
W celu uświetnienia premiery swego najnowszego produktu firma OKNOPLAST zorganizowała multimedialny event Materiały prasowe
Dobre, bo polskie. Nie oznacza to, że rodzimego produktu nie można promować według najlepszych zagranicznych wzorców. Z takiego założenia wyszła polska firma OKNOPLAST. Pod koniec kwietnia zaprezentowała swój autorski produkt – okno PIXEL. Temu pokazowi towarzyszyła multimedialna oprawa w stylu, którego nie powstydziliby się producenci innych najbardziej renomowanych marek.

Godna oprawa wizualna
Przełomowy design najnowszego produktu OKNOPLAST przedstawiony został podczas widowiskowego wydarzenia w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku. Zaproszeni na pokaz goście z Polski i zagranicy zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°.



Podczas spotkania prelekcje na temat biznesu, designu oraz technologii poprowadzili przedstawiciele firmy OKNOPLAST: Mikołaj Placek (prezes firmy), Grzegorz Rutkowski (dyrektor zarządzający), Gregoire Cauvin (szef rynku francuskiego) i Giuseppe Bencivenga (szef rynku włoskiego).

Premierę nowatorskiego systemu okiennego uświetnił artystyczny występ zespołu Mira-Art, wykorzystujący symbolikę pikseli i tym samym nawiązujący do nowego produktu OKNOPLAST. Goście mogli również podziwiać wyjątkową wystawę prac znanego malarza Jacka Sroki. Zwieńczeniem multimedialnego wydarzenia był koncert polskiego zespołu BOKKA.
W wypowiedzi dla mediów prezes firmy OKNOPLAST wytłumaczył, skąd wziął się pomysł na uczczenie premiery najnowszego okna w tak nowoczesny sposób. Podkreślił przy tym, że w branży budowlanej również należy korzystać z dobrodziejstw nowych technologii.
Mikołaj Placek
Prezes OKNOPLAST

Multimedialna forma prezentacji nowego modelu okna to nie przypadek. PIXEL to całkowita nowość w naszej ofercie, a także spojrzenie z innej perspektywy na ten produkt. Nie chcemy traktować okien tylko z punktu widzenia materiału budowlanego. OKNOPLAST chce otworzyć nową erę okien, w której technologia będzie łączyła się z designem. Stąd też wyjątkowa jak na branżę okienną forma prezentacji nowego produktu, która z pewnością dorównuje pokazom nowych modeli samochodów czy sprzętów multimedialnych. One również doceniane są nie tylko za swoje parametry technologiczne, ale także za design.

Okno w duchu nowoczesności
Pixel – okno, które było „bohaterem” kwietniowego eventu – reklamowane jest przez polskiego producenta jako połączenie zaawansowanych technologii z przełomowym designem. Wyróżnia je większa powierzchnia szyb, dzięki której do pomieszczenia wpada o 22 proc. więcej światła. Cechą charakterystyczną tego innowacyjnego okna jest też niższe złożenie profili PVC oraz ich designerski kanciasty kształt.

– Spojrzeliśmy na okno z zupełnie innej perspektywy i oderwaliśmy się od sztywnych wzorców znanych z przeszłości. Od lat jest dla nas jasne, że okno jest czymś więcej niż zwykłym elementem chroniącym od czynników zewnętrznych. Okno to ważny element wystroju wnętrz, który podkreśla styl domu. Właśnie dlatego stworzyliśmy najnowsze okno PIXEL, które jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych konsumentów – tak o autorskim produkcie OKNOPLAST wypowiedział się Giuseppe Bencivenga, przedstawiciel firmy na rynku włoskim.
Projektantom okna zależało nie tylko na poprawie parametrów techniczno-użytkowych. Technolodzy, którzy pracowali nad jego konstrukcją w laboratoriach OKNOPLAST, dołożyli starań, by miało ono harmonijny charakter pozwalający na wkomponowanie zarówno w minimalistyczne wnętrza, jak i bardziej spektakularne aranżacje.

Polska firma o międzynarodowej pozycji
OKNOPLAST to międzynarodowa firma z siedzibą w Ochmanowie koło Krakowa. Jest jednym z największych producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Prowadzi działalność w takich krajach jak: Austria, Czechy, Francja, Niemcy, Polska, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Włochy i Węgry. W jej katalogu znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz bogaty asortyment dodatków okiennych. Część jej produktów stanowią autorskie rozwiązania.

W przeciągu 22 lat liczba klientów OKNOPLAST przekroczyła 1,31 mln. W czerwcu 2013 roku przedsiębiorstwo ogłosiło utworzenie Grupy OKNOPLAST – w skład tego konsorcjum wchodzą obecnie trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. W 2015 roku zanotowało rekordowe wyniki sprzedaży (ponad 1 milion okien w Polsce i za granicą). W tym samym okresie udział eksportu w strukturze sprzedaży przedsiębiorstwa wyniósł 70%.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...