"Gazeta Polska", "Do Rzeczy" i "w Sieci" na pierwszym planie. Wyciekło pismo kierownika z państwowego Lotosu

Lotos chce, by na stacjach szczególnie mocno eksponowano prawicowe czasopisma i gazety.
Lotos chce, by na stacjach szczególnie mocno eksponowano prawicowe czasopisma i gazety. Fot. Mat. prasowe
Po przejęciu władzy Prawo i Sprawiedliwość stara się jak może pomóc prawicowej prasie. Jej sprzedaż pompują nie tylko zamówienia do urzędów, ale też lepsza ekspozycja na stacjach benzynowych należących do państwowych firm. Właśnie wyciekło pismo kierownika operacyjnego z państwowego Lotosu, który polecił lepiej promować "w Sieci", "Do Rzeczy" czy "Nasz Dziennik".

Prawicowe media każdego dnia doświadczają na własnej skórze co to znaczy "Dobra Zmiana". A to nowe reklamy od państwowych firm, a to kolejne prenumeraty z urzędów, a to ekskluzywny wywiad z najważniejszymi ludźmi w kraju. Teraz doświadczą kolejnego przywileju.



Takie tytuły jak "Do Rzeczy", "w Sieci", "Gazeta Polska" czy "Nasz Dziennik" będą miały być szczególnie mocno promowane na stacjach Lotosu. Takie polecenie wydał Kierownik Operacyjny, którego maila do podwładnych opublikował portal Trójmiasto.pl.

W piśmie tłumaczy, że to jakie produkty są eksponowane, wpływa na postrzeganie Lotosu przez klientów. Spółka przekonuje, że polecenie lepszego wyeksponowania prawicowych tytułów wynika z potrzeb klientów.

źródło: Trójmiasto.pl

Napisz do autora: kamil.sikora@natemat.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...