McDonald's błyskotliwie punktuje hipsterów. I nie ma co się obrażać, tu trzeba się uśmiechnąć

Hipsterska kultura kawowa obśmiane w reklamie McDonald's.
Hipsterska kultura kawowa obśmiane w reklamie McDonald's. Fot. Kadr z reklamy McCafe / YouTube, McDonaldsUK
Niektórzy muszą zacząć dzień od kawy latte na sojowym mleku i posypać ją łyżką trzcinowego cukru. Są też tacy, którzy zanim wezmą łyk espresso, pstrykną doskonałe zdjęcie. McDonald's w nowej reklamie trochę się z nich nabija. Po mistrzowsku.

W brytyjskim spocie przyglądamy się klientom hipsterskich barów kawowych. Jeden dębieje na widok kawy w mini-filiżance, kolejnych przerasta rozgałęzione menu. Inny dostaje trzy pojemniki - z kawą, mlekiem i wodą i wygląda jakby zastanawiał się, czy nie jest w ukrytej kamerze. Komedia, można pomyśleć i parsknąć śmiechem.
Hipsterskie wnętrza pod koniec zastępuje jeden z lokali McDonald's. Poetyckie formułki znikają, pojawia się uśmiech, a na ladzie ląduje plastikowy kubek z literą M. Prościej się nie da. Zazwyczaj o to właśnie chodzi.



Napisz do autorki: karolina.blaszkiewicz@natemat.pl

POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...