Jest "happy end" historii młodej Amerykanki, która szukała Wojtka z Polski. Okazało się, że... to była reklama!

Historia poszukiwań Wojtka z Polski okazała się sprytną reklamą marki Reserved.
Historia poszukiwań Wojtka z Polski okazała się sprytną reklamą marki Reserved. Fot. YouTube.com/Dee Deee.002
Emocjonowaliście się głośną ostatnio historią młodej Amerykanki Dee poszukującej przez internet poznanego na koncercie Wojtka z Polski? No to musicie wiedzieć, że ma ona "happy end". W środę potwierdzono bowiem, że była to po prostu świetnie przygotowana kampania viralowa polskiej marki odzieżowej Reserved.

Cztery miesiące temu Dee miała poznać na koncercie Wojtka z Warszawy. Zaiskrzyło. Niestety w pewnym momencie para rozdzieliła się w tłumie i już nie potrafili się odnaleźć. – Był przystojny, seksi, mądry i zabawny. Po prostu sto procent w moim typie. Miał jeansy, białe sneakersy i najpiękniejsze oczy jakie w życiu widziałam – opowiadała dziewczyna w nagraniu zamieszczonym na YouTube. Ta historia młodej Amerykanki wzruszała miliony internautów. Wsparcie w poszukiwaniach przystojnego Wojtka z Polski chętnie zaoferowały też nadwiślańskie media.
Jednak Wojtka cały czas nie można było nigdzie znaleźć... Na szczęście dziś okazuje się, że Dee nie grozi życie ze złamanym sercem. Całe to zamieszanie wykreowano na potrzeby promocji marki Reserved. Kulisy przygotowań do tak sprytnej kampanii w środę ujawnił na na swoim youtube'owym kanale znany bloger Maciej Budzich z Mediafun, z którym skontaktowali się z ludzie z agencji Warsaw Creatives. To właśnie oni wymyślili dla Reserved tak nietypową reklamę. – Naszym celem było pokazanie, że w Polsce są super kolesie – tłumaczą. Posłuchajcie sami:
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...