Coca-Cola smakuje tak jak zawsze, ale wygląda zupełnie inaczej. Firma wprowadza nowe opakowania!

Tak wyglądają nowe puszki.
Tak wyglądają nowe puszki. Fot. mat. prasowe
Pamiętacie pierwsze opakowania Coca-Coli? Wyglądały jak apteczne butelki i nie działo się tak bez przyczyny. W końcu pierwotnie najsłynniejszy napój świata można było kupić właśnie u farmaceuty. Dzisiaj Coca-Cola jest dostępna na każdym rogu – w sklepie, w automatach. A firma właśnie robi krok do przodu, bo zmienia swoje puszki.

Nowe opakowania to zaskoczenie – firma znana jest z przywiązania do tradycyjnych form swoich produktów. Na przestrzeni ponad stu lat firma rzadko decydowała się na zmiany, a forma małej zwrotnej butelki jest wręcz ponadczasowa.
Ale zmiany czasem muszą nastąpić. – Od początku istnienia marki Coca-Cola i jej realnego wpływu na otoczenie, odpowiedzialnie wsłuchujemy się w dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Nie inaczej jest tym razem! W ramach strategii Jednej Marki oferujemy produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumenta – mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

– Pozycjonowanie Jednej Marki stanowi przewodnik po świecie możliwości, jednak pozbawionym dylematów i konieczności budowania kompromisów. Tutaj każdy wybór jest
dobry. Niezależnie jaki wariant Coca-Cola wybierzemy, zawsze otrzymujemy wspaniały smak i orzeźwienie – dodaje Ciaś.

Widoczny efekt wprowadzania w Polsce strategii One Brand to właśnie nowa szata graficzna obu wariantów Coli: Classic i Zero Cukru. Jest ona jednolita dla wszystkich produktów firmy, w tym puszek, na każdej z nich zobaczymy charakterystyczny czerwony dysk z logo Coca-Cola.

Ta unifikacja to decyzja bez precedensu w 130-letniej historii firmy. A w tym czasie przeszliśmy naprawdę długą drogę. Tak wyglądała butelka ze słynnym napojem na samym początku – w XIX wieku.
Tak wyglądała reklama firmy w latach osiemdziesiątych:
A to pierwsza plastikowa butelka z początku lat dziewięćdziesiątych:
Firma jednak przekonuje, że Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości – radość, optymizm i szczęście. Więc i smak napoju jest ten sam.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...