Ta pochwała nieujarzmionej kobiecości to... reklama. Spodoba się nie tylko uczestniczkom Czarnego Protestu

Kadr ze sportu reklamowego fińskiej marki Kalevala Jewelry.
Kadr ze sportu reklamowego fińskiej marki Kalevala Jewelry. YouTube / Kalevala Jewelry
W różnym wieku, o różnym kolorze skóry, w różnych sytuacjach. W półtoraminutowym spocie fińskiej firmy z biżuterią Kalevala Jewelery pojawiają się same kobiety. Z krwi i kości. Marka łamie schematy, internautki są zachwycone, a internauci pytają: "Gdzie ci mężczyźni?".

Najpierw widzimy kilkuletnią dziewczynkę w sukience baletnicy, z perłami na szyi, koroną na głowie i przewieszoną przez ramię tarczą z napisem "Miss Universe". Później pojawia się grupa kobiet – stoją w rzędzie, praktycznie ubrane tylko w bieliznę. Następnie kamera pokazuje kobietę po mastektomii obu piersi, kolejną, która pręży muskuły i podnosi ciężary. Reżyser spotu pokazuje widzowi także zdjęcie, na którym widać dwie kobiety, między którymi leży dziecko. Wszystkie historie łączy hasło: "Nieokiełznane piękno" (w wolnym tłumaczeniu).
Film na YouTube opublikowano dwa dni temu, a ma już ponad 30 tys. wyświetleń. "Zakochałam się"; "Można to oglądać ciągle"; "Wspaniała reklama" – przeważnie tak internauci komentują nową reklamę fińskiej firmy Kalevala Jewelry. Chociaż zdarzają się także głosy krytyki, że w spocie nie ma mężczyzn. Również Polacy zauważyli tę reklamę: "Istna seksmisja"; "Czas zapalić im świeczki. Tym prawdziwym facetom".

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...