Już nawet nie udają, że to nie jest tuba partyjna. Zobaczcie, jak nachalnie TVP Info promowało kongres PiS

Jarosław Kaczyński na pewno był zadowolony z uwagi, jaką poświęciła kongresowi TVP.
Jarosław Kaczyński na pewno był zadowolony z uwagi, jaką poświęciła kongresowi TVP. Fot. Sławomir Kamiński / Agencja Gazeta
Nie tylko pełen czas antenowy i wywiady z politykami na miejscu, w tym z Jarosławem Kaczyńskim. TVP Info do reszty poświęciła się sobotniemu kongresowi PiS także w internecie. Stacja wypromowała hashtag #PolskaJestJedna nawet lepiej, niż samo… Prawo i Sprawiedliwość.

"Polska jest jedna" to hasło, pod którym zorganizowany był cały kongres PiS. Na ten wzór powstał hashtag, pod którym promowane były treści dotyczące kongresu na Twitterze.



I jeśli Prawo i Sprawiedliwość starało się wypromować hashtag poprzez swoje konto, to zupełnie niepotrzebnie. Wszystkim zajęli się dziennikarze z TVP Info. Jak wynika z opublikowanych danych w sieci, ponad 33,5 proc. treści z tym hashtagiem było powiązanych z kontem tvp_info. Dla porównania, dla pisorgpl ten wskaźnik wyniósł niecałe 19 proc. Hashtag widziały miliony internautów. Świetnie to widać na tych grafikach udostępnionych na – a jakże – Twitterze:
Efekt? #PolskaJestJedna zajmuje drugie miejsce w twitterowych trendach nawet dzień po kongresie.
Przypomnijmy, że kongres miał wiele obliczy. Delegaci czasami przysypiali, a czasami było ostro – np. wtedy, kiedy Jarosław Kaczyński opowiadał o "złogach".
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...