Nowy sondaż pokazuje, że propaganda TVP nie działa. Ponad połowie badanych nie podoba się dobra zmiana w "Wiadomościach"

Nie jest dobrze z zaufaniem do "Wiadomości".
Nie jest dobrze z zaufaniem do "Wiadomości". Fot. screen z wiadomości.tvp.pl
Okazuje się, że dobra zmiana jednak nie jest wcale taka dobra dla "Wiadomości" TVP1. Najnowszy sondaż pokazuje, że ponad połowa respondentów źle ocenia zmianę, jaka nastąpiła na początku ubiegłego roku. To nie jest dobry start dla nowego szefa programu.

Sondaż, który przeprowadzony został przez pracownię SW Research na zlecenie serwisu rp.pl, wskazuje, że 55 proc. respondentów uważa, że w ciągu ostatniego półtora roku jakość "Wiadomości" TVP się pogorszyła. Przeciwnego zdania jest 14 procent badanych, a 11 procent ankietowanych nie ma zdania na ten temat. Dziewiętnaście procent ankietowanych twierdzi, że poziom programu się nie zmienił.



Jak widać, ubiegłoroczne zmiany które nastąpiły w redakcji na Placu Powstańców wcale nie wyszły na dobre flagowemu programowi informacyjnemu telewizji publicznej. Od długiego już czasu główny konkurent "Wiadomości" czyli "Fakty" TVN wyprzedzają je w badaniach oglądalności. Praktycznie każde badanie informuje o spadku oglądalności i odpływie widzów. Co prawda, rzeczywistość próbują zaklinać zarówno Jacek Kurski, Marzena Paczuska (już nie musi) i reporterzy "Wiadomości". Reklamy przed i po programie też staniały.

Nowe badanie to kolejny dowód na to, że media publiczne to następna rzecz, która dobrej zmianie nie wychodzi, a skuteczną propagandę robi się teraz zupełnie inaczej.

źródło: rp.pl
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...