O efektywności, botach i współczesnym digital customer na IAB Internet Week

Materiały prasowe
Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami wykorzystując sprawdzone techniki i narzędzia antyfraudowe? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Jak zwiększać ruch, klientów, sprzedaż, leady kontaktowe? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week. Wiosenna edycja tego cyklicznego wydarzenia poświęconego nowoczesnym strategiom marketingu online odbędzie się w dniach 9-13 kwietnia br. w Warszawie. Udział w warsztatach jest bezpłatny dla uczestników.

Przez pięć dni, od 9 do 13 kwietnia 2018 roku, w siedzibie IAB Polska eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali najciekawsze case’y poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom i przykładom komunikacji interaktywnej. Nie zabraknie tematów związanych z budowaniem strategii, podnoszeniem efektywności sprzedaży, kosztem konwersji, budowania relacji z klientami i przykładów success stories w docieraniu do klientów w digitalu.

Eksperci opowiedzą o tym, kim jest digital customer i jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę. Omówią jak prowadzić skuteczną komunikację online oraz jak połączyć działania on-line z off-line dzięki transformacji cyfrowej. Podzielą się doświadczeniem dotyczącym budowania local awareness dla aktywacji geotargetowanych, sieci handlowych, franczyz, banków i innych rozproszonych struktur sprzedaży. Zaprezentują również jak pozyskiwać leady przy użyciu formularzy, landing pages, webinarów i social media. Podadzą przykłady dobrych i złych praktyk z wykorzystaniem marketing automation. Jednocześnie zastanowią się nad tym, jaką część ruchu na naszym www stanowią boty oraz na ile nasze reklamy prowokują internautów do korzystania z adblocka.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in., jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces i przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z marką czas z własnej woli. Warsztaty będą też poświęcone angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Eksperci opowiedzą, jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażą czym się kierować i jakich błędów unikać nawiązując współpracę z YouTuberami. Przeanalizują też mierzenie efektywności takich działań.


Wśród ekspertów rynku, który podzielą się doświadczeniami podczas IAB Internet Week, znajdą się przedstawiciele: YouLead, Digital Resolution, Cube Group, TalentMedia, They.pl, INIS, OX Media, Novem, Blue 449, Truly, GetResponse, Kamikaze, Netsprint Group, Data Business Intelligence. Spotkanie jest adresowane przede wszystkim do marketerów - managerów i specjalistów marketingu zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online, a także agencji i domów mediowych.

Warsztaty są realizowane w ramach działań edukacyjnych IAB, których celem jest przybliżenie tematyki związanej transformacją cyfrową i potencjałem marketingu online. Spotkania z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, a miejsc brakuje na kilka tygodni przed wydarzeniem. Udział w nim jest bezpłatny dla uczestników. Kolejna edycja Internet Week jest zapowiadana na jesień 2018 roku. Warsztaty są objęte akredytacją DIMAQ. Więcej informacji tutaj.

***
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, MIXX), warsztatów i szkoleń (Internet Week, IABHowTo, FutuLab). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Krajowej Izby Gospodarczej.  www.iab.org.pl

Trwa ładowanie komentarzy...