Świat jest zły i ponury? Ta akcja inspiruje do poszukiwania odpowiedzi na zupełnie inne pytanie

Globalna kampania #SayYesToTheWorld, uruchomiona przez Lufthansę, zachęca ludzi do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, dlaczego kochają świat
Globalna kampania #SayYesToTheWorld, uruchomiona przez Lufthansę, zachęca ludzi do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, dlaczego kochają świat Zrzut ekranu z YouTube / Lufthansa
Codziennie słyszymy te pytania. Co się Panu/Pani nie podoba? Co należy zmienić, aby było lepiej? Czego powinniśmy się obawiać? Czy będzie jeszcze gorzej? Nieważne, czy włączymy telewizor, czy odpalimy przeglądarkę internetową, jesteśmy najczęściej bombardowani złymi wiadomościami. W przestrzeni medialnej czuć więc wyraźny deficyt pozytywnego przekazu. Tym, którzy jednak mają dość słuchania o świecie wyłącznie w czarnych barwach, powinna przypaść do gustu inspirująca kampania #SayYesToTheWorld.

W jej ramach organizatorzy przeprowadzili niecodzienną akcję. W publicznych miejscach w Monachium, Szanghaju i Nowym Jorku postawiono fotele, z których korzystają pasażerowie samolotów. Przechodzących obok ludzi poproszono, aby w nich zasiedli, a następnie zadano im jedno filozoficzne pytanie: ''Dlaczego kochają świat?''. Każdy mógł szczerze wyznać, co wspaniałego dostrzega w świecie i dlaczego uważa, że życie na nim jest piękne.
To, co mocno wybrzmiało w tych zwierzeniach, to głównie dwie rzeczy – ludzie i podróże, między którymi istnieje nierozerwalny związek, ponieważ to właśnie te drugie pozwalają odkrywać piękno innych krajów, kultur i społeczeństw, słowem świata. Nieprzypadkowo mówi się przecież, że ''podróże kształcą'' albo że ''ta podróż zmieniła czyjeś życie''. Jak dowiodły badania niemieckich naukowców, Julii Zimmermann i Franza Neyera z Uniwersytetu Friedricha Schillera w Jenie, osoby, które podróżują, są bardziej zaangażowane w interakcje społeczne, otwarte na szerszą życiową perspektywę i zainteresowane dobrymi relacjami z innymi ludźmi.

Jeśli również od słowa ''NIE'' wolicie wyraz ''TAK'' i chcecie je powiedzieć światu, a także macie w sobie duszę podróżnika, możecie również włączyć się w tę międzynarodową kampanię. Uprzedzając pytanie, nie musicie przy tym szukać samolotowego fotela w swoim mieście. Głos możecie zabrać zdalnie, wchodząc na stronę https://yestotheworld.com/ i i wskazując na wirtualnym globusie miejsce, do którego chcielibyście udać się w podróż swoich marzeń.

Co najważniejsze, marzenia te nie muszą wcale pozostać na papierze, a raczej pulpicie. Mogą się spełnić, jeśli po cyfrowej eksploracji kuli ziemskiej na stronie internetowej postawicie kolejny krok, decydując się na rejestrację. Zarejestrowane osoby, do których uśmiechnie się los, otrzymają nieodpłatnie bilety w obie strony na połączenia międzykontynentalne albo europejskie.
Na udział w loterii konkursowej macie czas do 15 kwietnia 2018 roku. Pełna lista zwycięzców zostanie podana w maju. Organizatorem zarówno kampanii #SayYesToTheWorld, jak i towarzyszącego jej konkursu, jest Lufthansa. Największy lotniczy przewoźnik w Europie, tuż przed promującą otwartość akcją, postanowił odświeżyć swój wizerunek. Pasażerowie, którzy wybiorą się w podróż tą linią lotniczą, będą mieli szansę polecieć samolotem z nowym logo, a na pokładzie powita ich załoga w mundurach według nowego projektu..

Artykuł powstał we współpracy z liniami lotniczymi Lufthansa

Trwa ładowanie komentarzy...