Chajzer nie będzie już prał skarpetek. Firma po 14 latach znalazła dla niego zastępstwo

Zygmunt Chajzer nie będzie juz reklamował proszku do prania.
Zygmunt Chajzer nie będzie juz reklamował proszku do prania. Fot. Tomasz Stańczak / Agencja Gazeta
Wielu z nas wychowało się na tych reklamach. W szkole straszono "panem", który przyjedzie i wypierze nam skarpetki. To nie przeszkadzało jednak Zygmuntowi Chajzerowi, który przez 14 lat był twarzą marki Vizir. Jak podają Wirtualnemedia.pl, teraz przyszedł czas na kogoś zupełnie innego.

"On ciągle taki sam, a skarpetki coraz bielsze" – szydzili niektórzy. Zygmunt Chajzer nie przejmował sie tym i przez 14 lat współpracował z Vizirem reklamując jego proszki i inne środki czyszczące.

Chajzer jest znanym dziennikarzem i prezenterem. Wielu pamięta go z "Lata z Radiem" lub z prowadzenia teleturnieju "Idź na całość". Ale teraz przede wszystkim znany jest właśnie z reklam proszku. Ale tak jak poprzednie dwa przykłady, tak i współpraca z Vizirem musiała dobiec końca.
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, zastąpiła go Anna Starmach. Reklamy z jej udziałem pojawiły się już w telewizji. Restauratorka i jurorka z programów kulinarnych reklamuje w nich kapsułki 3w1.

– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem. (...) Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie – komentuje dla portalu zmiany Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

To kolejna osoba ze świata kuchni, która pojawiła sie w reklamie produktów z całkowicie innej branży. Jednym z nich był Wojciech Modest Amaro, który wystąpił w reklamie farb. Te też przydały się w jego "plamotwórczej" pracy.

Źródło: "Wirtualnemedia.pl"
Trwa ładowanie komentarzy...