Filip Chajzer nie może się wypowiadać na temat modowej prowokacji. Tak postanowiła stacja TVN

Stacja TVN nie pozwala Filipowi Chajzerowi na komentowanie prowokacji przeprowadzonej podczas Warsaw Fashion Weekend
Stacja TVN nie pozwala Filipowi Chajzerowi na komentowanie prowokacji przeprowadzonej podczas Warsaw Fashion Weekend Fot. dziendobry.tvn.pl
Niedawno Filip Chajzer odwiedził Warsaw Fashion Weekend, by zapytać blogerów modowych o najnowsze kolekcje duetu Schleswig&Holstein, Helmuta Kohla i Jana Gutenberga. Prowokacja, która miała sprawdzić, czy osoby kreujące się na znawców świata mody mają o nim jakiekolwiek pojęcie, odbyła się przed kamerą programu "Dzień dobry TVN" i skompromitowała część "ekspertów". Materiał Chajzera szybko zdobył rozgłos, ale stacja TVN zdaje się nie cieszyć z jego sukcesu. Kiedy zadzwoniliśmy do TVN, by porozmawiać z Chajzerem, usłyszeliśmy, że ani dziennikarz, ani sama stacja nie będą udzielać komentarzy w sprawie modowej prowokacji.

Skontaktowaliśmy się dzisiaj z biurem rzecznika prasowego TVN S.A., ponieważ doszły do nas pogłoski mówiące, iż Filip Chajzer otrzymał od władz stacji zakaz wypowiadania się na temat prowokacji wykonanej podczas Warsaw Fashion Weekend. Pracownicy TVN, z którą nas połączono, powiedzieliśmy, że chcemy skontaktować się z Chajzerem, by porozmawiać o jego najświeższym, "modowym" materiale. – Nie udzielamy komentarzy w tej sprawie. Z reguły nie wypowiadamy się na temat takich spraw – usłyszeliśmy w odpowiedzi.


Stanowisko TVN obowiązuje także samego Chajzera, który może rozmawiać jedynie o swojej karierze, specyfice pracy reportera czy innych kwestiach niezwiązanych ściśle z nagraniem wykonanym podczas Warsaw Fashion Weekend. Materiał kompromitujący część blogerów jest tematem tabu i dziennikarz nie może go publicznie komentować.

Postawa stacji może nieco dziwić, tym bardziej, że oficjalna strona programu "Dzień dobry TVN" w dalszym ciągu zachęca swoich gości do zobaczenia reportażu Filipa Chajzera i udostępnia go zupełnie za darmo. Poza tym samo nagranie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem.

ZOBACZ TAKŻE:
WIĘCEJ NA TEMAT:
ModaMediaTVN
Skomentuj