Po 13 latach współpracy organizatorzy Open'er Festival w Gdyni podziękowali radiowej Trójce. Co o tym zadecydowało, łatwo się domyślić. Festiwal nie zostaje jednak bez silnego medialnego wsparcia. Udzieli go Antyradio, które zyskuje słuchaczy odwracających się od "dobrej zmiany" w publicznym radiu.
Organizatorzy gdyńskiego festiwalu znów uchylili rąbka tajemnicy. Poza Foo Fighters, The Weeknd, G-Eazy'ego czy Brodki, na Open'er przyjadą m.in. Natalia Przybysz, OSTR, Charli XCX i Tyler The Creator.
Kurczące się grono słuchaczy i chyba najzwyklejszy w świecie wstyd zdecydowały o tym, że radiowa Trójka po 13 latach przestaje być patronem medialnym najważniejszego w tej części Europy festiwalu muzycznego Open'er. – Partnerem radiowym Open’era nie będzie w tym roku Trójka – poinformowała w branżowym serwisie "Press" Aleksandra Krakowska z Alter Art.
Grudzień to wyjątkowy czas. Miesiąc, w którym nawet najzacieklejszy przeciwnik świąteczno-zimowej aury gdzieś na dnie swojego ciepłolubnego serca odnajdzie kilka pozytywów. Dla jednych będzie to obietnica odnalezienia pod choinką zasłużonych prezentów. Z kolei dla mniej przezornych, którzy nie zdążyli nabić sobie wystarczającej liczby punktów za grzeczność – fakt, że do lata będzie już od tej pory bliżej niż dalej. Oczywiście koniec końców, nawet oni pewnie nie obejdą się prezentowym smakiem, bo rózgi, z niewiadomych przyczyn, są dzisiaj produktem deficytowym. Zamiast więc kompletować suche gałązki, samodzielnie postawcie na prezent motywacyjny – łączony karnet na Orange Warsaw Festival i Open'er Festival Powered by Orange.
Nie powrót Misiewicza, nie sensacyjny artykuł Ziemca i nie debata Clinton-Trump. Dla wielu osób TO jest wiadomość dnia: zespół Radiohead zagra w przyszłym roku na Open'er Festival w Gdyni. To gwiazda najwyższego światowego formatu.
Tegoroczny Open'er Festival w Gdyni był spektakularny pod każdym względem. Wyjątkowe było zagęszczenie gwiazd, nigdy w Babich Dołach nie bawiło się aż tyle osób. Wyjątkowe były też płatności na imprezie. Z obiegu całkowicie zniknęły kupony, które zastąpiły płatności zbliżeniowe dokonywane kartami, telefonami i specjalną opaską. I zdaje się, że to o tym ostatnim będzie głośno dłużej niż o line-upie festiwalu...
Wydawało się, że sprawa jest już przesądzona. Uczestnicy Open'era mieli nie zobaczyć transmisji najważniejszej dla nas piłkarskiej rozgrywki. Dzień przed meczem z Portugalią okazuje się jednak, że nie ma rzeczy niemożliwych. Na pomoc przyszedł Orange - globalny sponsor Euro 2016.
Zespół Red Hot Chili Peppers potwierdził swój występ na festiwalu Open'er 2016. Amerykańska grupa zagra w Gdyni w czwartek 30 czerwca.
Jeżeli w jakiejkolwiek innej partii niż PiS wciąż marzą jeszcze o zwycięstwie w jesiennych wyborach parlamentarnych, to dobrze jeśli inspiracji do kampanii szukaliby w takich miejscach jak zakończony w weekend w Gdyni Open'er Festival. W tym roku było to nie tylko miejsce, w którym jak zwykle można posłuchać na żywo muzyki z najwyższej światowej półki, ale i jeden wielki dowód na to, że tzw. Lemingrad pozostający od lat we władaniu PO i lewicy został właśnie zdobyty przez ekipę Jarosława Kaczyńskiego.
Wyścig największych polskich festiwali muzycznych trwa. Zarówno Open'er, jak i OWF kolejno ogłaszają line-upy na rok 2014, zapowiadając występy światowych gwiazd muzyki. Orange Warsaw Festival w tym roku zagra na dwóch scenach, Open'er z kolei, mimo odejścia od nazwy Heineken, również nie pozostaje w tyle i raz po raz odkrywa przed fanami nazwiska kolejnych gwiazd, które w lipcu wystąpią na lotnisku Gdynia-Kosakowo. Póki co, walka między festiwalami jest wyrównana. Jaki będzie wynik ostatecznego starcia?
Heineken nie będzie już sponsorem tytularnym Open'er Festiwalu. Marka nie wycofa się ze wspierania imprezy, ale zniknie z jej nazwy. Heineken był sponsorem tytularnym Open'era od 11 lat.
Z Krakowa do stolicy w tym roku przeniósł się Selector Festiwal. Mało kto zdziwi się chyba jeśli za rok także na związany z grodem pod Wawelem Coke Live Music Festival tłumy fanów muzyki będą jechały zupełnie gdzie indziej. W Krakowie czujemy się bowiem coraz bardziej niemile widziani.
Open'er to już od dawna nie tylko muzyka. W tym roku dzięki specjalnej strefie Heineken Design Pavilion tysiącom gości z całego świata zaprezentować mogli się więc nie tylko muzycy, ale i najlepsi polscy projektanci. Choć design gościł na festiwalu po praz pierwszy, już trudno wyobrazić sobie bez niego kolejną jego edycję.
To powszechna wiedza, że na letnich festiwalach nie chodzi tylko o muzykę, ale przede wszystkim o lans.
Trwająca od kilku lat „moda na jedzenie” wyraźnie wpłynęła na kształt najmodniejszego polskiego festiwalu muzycznego. Trudno się powstrzymać przed refleksją, że „zjadła” też trochę uwagi muzyce.
Grupa Edukatorów Seksualnych PONTON po raz kolejny zagościła w Strefie NGO na Open’er Festival w Gdyni (29.06-2.07.2016). W tym roku skupiliśmy się przede wszystkim na edukacji zdrowotnej oraz profilaktyce HIV, HCV i HBV. Promowaliśmy odpowiedzialne podejście m.in. do seksu, zdrowia, relacji. Dzięki środkom z grantu przyznanego w konkursie Pozytywnie Otwarci przygotowaliśmy wiele atrakcji dla osób odwiedzających nasze stoisko!
Bramy festiwalowe drżą… Kolejny rok z rzędu głodni muzycznych wrażeń ludzie z całej Polski spotkają się na nadmorskiej ziemi by wspólnie bawić się, rzygać i stać w kolejkach po browarki oraz zacną szamę. Open’er Festival to już stały punkt na imprezowym, wakacyjnym rozkładzie jazdy dla każdego zagorzałego festiwalowicza.
Open'er to gigant. Kilkadziesiąt koncertów i dziesiątki tysięcy ludzi. Chodzi głównie o muzykę, to jasne, ale nie tylko. To również sporo ciekawych inicjatyw i akcji dodatkowych. Jedną z nich jest Fashion Stage. Wyselekcjonowani projektanci, butiki, pokazy mody i filmy o tematyce modowej. A to wszystko w centralnym punkcie, blisko sceny głównej. Nie da się tu nie trafić.
Line-up tegorocznego Open'er Festival kusi. Phoenix, Foals, The Black Keys czy Foster The People to tylko niektóre ze światowych gwiazd, które już niedługo pojawią się Gdyni. Każdy więc kombinuje, aby dostać się tam jak najtańszym kosztem — kupując bilet w ciemno na samym początku, kiedy ceny są jeszcze w miarę do przyjęcia, zaciągając się do wolontariatu lub... sprzedając dziewictwo.
Po 13 latach współpracy organizatorzy Open'er Festival w Gdyni podziękowali radiowej Trójce. Co o tym zadecydowało, łatwo się domyślić. Festiwal nie zostaje jednak bez silnego medialnego wsparcia. Udzieli go Antyradio, które zyskuje słuchaczy odwracających się od "dobrej zmiany" w publicznym radiu.
Organizatorzy gdyńskiego festiwalu znów uchylili rąbka tajemnicy. Poza Foo Fighters, The Weeknd, G-Eazy'ego czy Brodki, na Open'er przyjadą m.in. Natalia Przybysz, OSTR, Charli XCX i Tyler The Creator.
Kurczące się grono słuchaczy i chyba najzwyklejszy w świecie wstyd zdecydowały o tym, że radiowa Trójka po 13 latach przestaje być patronem medialnym najważniejszego w tej części Europy festiwalu muzycznego Open'er. – Partnerem radiowym Open’era nie będzie w tym roku Trójka – poinformowała w branżowym serwisie "Press" Aleksandra Krakowska z Alter Art.
Grudzień to wyjątkowy czas. Miesiąc, w którym nawet najzacieklejszy przeciwnik świąteczno-zimowej aury gdzieś na dnie swojego ciepłolubnego serca odnajdzie kilka pozytywów. Dla jednych będzie to obietnica odnalezienia pod choinką zasłużonych prezentów. Z kolei dla mniej przezornych, którzy nie zdążyli nabić sobie wystarczającej liczby punktów za grzeczność – fakt, że do lata będzie już od tej pory bliżej niż dalej. Oczywiście koniec końców, nawet oni pewnie nie obejdą się prezentowym smakiem, bo rózgi, z niewiadomych przyczyn, są dzisiaj produktem deficytowym. Zamiast więc kompletować suche gałązki, samodzielnie postawcie na prezent motywacyjny – łączony karnet na Orange Warsaw Festival i Open'er Festival Powered by Orange.
Nie powrót Misiewicza, nie sensacyjny artykuł Ziemca i nie debata Clinton-Trump. Dla wielu osób TO jest wiadomość dnia: zespół Radiohead zagra w przyszłym roku na Open'er Festival w Gdyni. To gwiazda najwyższego światowego formatu.