MATERIAŁ REKLAMOWY
Miejski SUV produkowany w Polsce
Definicja idealnego miejskiego auta? Musi być kompaktowe, a jednocześnie pojemne, wygodne i stylowe. Do tego z wydajnym napędem, który idzie w parze z ekologią. Nowy Fiat 600 Hybrid to prawdziwy król miast, bo idealnie wpisuje się w potrzeby ich mieszkańców. Teraz jest dostępny w atrakcyjnej ofercie już od 600 zł netto miesięcznie z pakietem ubezpieczeń OC/AC za 1 zł.
Z jednej strony to auto dla kogoś, kto chce poczuć prawdziwego, włoskiego ducha, bo życie w stylu "La dolce vita" nie jest tylko pustym hasłem. Z drugiej mamy tu mocny polski akcent – Fiat 600 Hybrid jest produkowany w Tychach.
Takie połączenie może być wyjątkowo kuszące dla kierowców nad Wisłą. Fiat od lat ma u nas mocną pozycję na rynku, a najnowszy, hybrydowy model łączy kilka cech, które pozwalają nazywać "sześćsetkę" skutecznym autem.
Auto dla włoskich romantyków?
Fiat 600 Hybrid to trochę samochód… dla romantyków. Ten model z segmentu B-SUV jest oferowany w szerokiej gamie kolorów, co jest nawiązaniem do włoskiego słońca, ziemi, nieba i morza. Jednocześnie auto jest niezwykle stylowe, bo najwięcej charakteru dodają mu wyjątkowe detale nadwozia. To na przykład dostępne w wersji La Prima 18-calowe felgi aluminiowe z diamentowym szlifem, które podkreślają sylwetkę. Szybko da się też zauważyć specjalny kształt przednich reflektorów LED. Takie szczegóły potrafią zrobić różnicę.
Już pierwsze wrażenie pozwala dostrzec w tym Fiacie idealne auto do przemieszczania się po ciasnych uliczkach. A takich przecież we Włoszech i w Polsce nie brakuje. Samochód jest idealnym rozwiązaniem dla miłośników miasta. Dzięki swoim wymiarom pozwala na łatwe manewrowanie i bezstresowe parkowanie, nie tracąc przy tym przestronności wnętrza.
Może z zewnątrz Fiat 600 Hybrid nie sprawia wrażenia, jakby miał sporo przestrzeni w środku, jednak już po zajęciu miejsca da się zauważyć, że komfortowo zmieści się tam pięć dorosłych osób. Wnętrze zaprojektowano w taki sposób, by połączyć funkcjonalność z modnymi kształtami. Ten Fiat ma najlepszy w swojej klasie schowek przedni o pojemności 15 litrów i pakowny 360-litrowy bagażnik.
W środkowej części deski rozdzielczej znajdziemy system multimedialny z 10,25-calowym ekranem dotykowym, który zapewnia bezprzewodową łączność z Android Auto i Apple CarPlay. To duże ułatwienie, jeśli zależy nam na szybkim i wygodnym połączeniu smartfona z autem.
Rozwiązań wspomagających kierowcę jest oczywiście więcej. Autonomiczny system hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów stanowi szansę na uniknięcie kolizji czy wypadku na drodze. Ponadto system monitorowania ostrzega kierowcę o obecności innego pojazdu w strefie martwego pola samochodu.
Wnętrze Fiata 600 Hybrid jest idealnie dopasowane do potrzeb klientów, poszukujących ekologicznych rozwiązań w motoryzacji. Wersja podstawowa nowego Fiata wyposażona jest na przykład w wygodne fotele pokryte tapicerką z przędzy pochodzącej z recyklingu z białymi akcentami i monogramem FIAT oraz matową czarną deskę rozdzielczą z biotworzywa. Z kolei kierownicę pokryto ekologiczną skórą.
Wersja La Prima jest wyposażona w jasną tapicerkę ze skóry ekologicznej. Ponadto ta konfiguracja oferuje ambientowe oświetlenie wnętrza, bezprzewodową ładowarkę smartfona czy elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika otwieraną ruchem stopy. Wszystko po to, by podróżowanie i korzystanie z Fiata na co dzień było jeszcze przyjemniejsze.
Najnowsze osiągnięcia technologii w hybrydowym Fiacie 600
Nowy Fiat 600 Hybrid to również innowacyjny napęd hybrydowy, który dostosowany jest do miejskich wyzwań. W aucie znalazł się silnik 1.2T o mocy 100 KM lub 136 KM. Do tego mamy 6-stopniową, automatyczną skrzynię biegów. Ta jednostka oferuje wydajność i dynamikę przy jednoczesnym niskim spalaniu i emisji CO₂.
Napęd w nowym Fiacie jest nie tylko wydajny, ale i wszechstronny. To oznacza, że świetnie można zarządzać mocą w intensywnym użytkowaniu samochodu. Kierowca może cieszyć się elektryczną jazdą w mieście do prędkości 30 km/h, szczególnie podczas jazdy w korku czy parkowania na pierwszym lub wstecznym biegu, ale też poza nim – na pochyłościach czy w ustabilizowanych warunkach na autostradzie.
Działanie tego układu jest imponujące, biorąc pod uwagę, że między pracą 100 lub 136-konnego, 3-cylindrowego silnika spalinowego, 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego i nowej 6-stopniowej, dwusprzęgłowej przekładni panuje pełna harmonia. To zasługa zastosowanego rozrusznika, który umożliwia ciche i płynne przechodzenie między silnikiem spalinowym a elektrycznym.
Każdy kierowca zada sobie jedno kluczowe pytanie: Co tak naprawdę daje mu zastosowana tu technologia hybrydowa? Przede wszystkim oznacza to wysoką elastyczność jazdy przy niskich obrotach, cichy rozruch i przyspieszoną reakcję pojazdu na ruch pedału gazu.
No i jeszcze jedno, magiczne słowo, które kojarzymy z hybrydami i samochodami elektrycznymi – rekuperacja. W praktyce chodzi o odzyskiwanie energii podczas wytracania prędkości. Dzięki temu wykorzystywanie jej staje się jeszcze bardziej efektywne. Fiat 600 dostępny jest również z napędem w 100% elektrycznym z zasięgiem nawet do 600 km w cyklu miejskim oraz do 400 km w cyklu mieszanym wg WLTP.
Nowy miejski SUV produkowany w Polsce
Ceny nowego Fiata 600 Hybrid startują od 108 tysięcy złotych. Żyjemy jednak w czasach, w których auto można kupić na zasadzie atrakcyjnych systemów finansowania. Fiat oferuje coś specjalnego, ponieważ Fiat 600 Hybrid jest teraz dostępny w leasingu SimplyDrive z ratą już od 600 zł netto miesięcznie. Ze względu na stałe koszty, leasing SimplyDrive jest doskonałą propozycją szczególnie dla przedsiębiorców.

Niska miesięczna rata jest niezmienna przez cały okres trwania umowy. Dodatkową korzyścią dla klientów, którzy teraz zdecydują się na Fiata 600 jest promocyjny pakiet ubezpieczeń OC i AC na rok za 1 zł.
Materiał powstał we współpracy z FIAT POLSKA