SHEIN Style Lab

Laboratorium stylu, w którym to ty jesteś projektantką

MATERIAŁ REKLAMOWY
Czym jest styl, jeśli nie osobistą opowieścią? SHEIN Style Lab to kampania, która oddaje modę w ręce kobiet: tych, które nie boją się eksperymentować, lubią swobodnie wyrażać siebie i cenią możliwość odkrywania coraz to nowych, modowych, tożsamości.
Do kampanii zostały zaproszone trzy influencerki: Angelika Mucha, Martyna Zbirańska i Anastasiia Zakhandrevych, które zostały ambasadorkami marek SHEIN BAE, Forever21 i Rafferiza, dostępnych na platformie marketplace SHEIN.
Angelika Mucha, Martyna Zbirańska i Anastasiia Zakhandrevych zostały ambasadorkami marek SHEIN BAE, Forever21 i Rafferiza.
W ramach projektu każda z nich stworzyła autorskie stylizacje. Dziewczyny dostały całkowicie wolną rękę: nie było narzuconego scenariusza, nie było ograniczeń, panowała pełna swoboda wyboru.
Efekt? Inspirujące kreacje i przemyślenia na temat kobiecości, pewności siebie oraz... błyszczących torebek.

Angelika Mucha (Littlemooonster96): odwaga i blask z SHEIN BAE

Angelika to kwintesencja młodzieńczego pazura i odwagi. Jej styl opiera się na błyskotliwych dodatkach, zaskakujących krojach i swobodnym balansowaniu między wygodą a modowym efektem "wow".
Kampania SHEIN Style Lab dała jej możliwość wykazania się kreatywnością: stworzyła stylizacje, które świetnie pasują zarówno na imprezy, jak na spacery po mieście.
SHEIN BAE, którą promuje Angelika, to marka dla odważnych: idealna dla osób, które chcą się wyróżniać i nie boją się świecących akcentów, dopasowanych krojów i inspiracji estetyką Y2K.
W marce SHEIN BAE zaskoczyło mnie to, jak dobrze skrojone są te ubrania. Komfort i styl w jednym – to mój must-have.
Angelika podkreśla, że marka SHEIN BAE to kolekcje ubrań, które zaskakują wygodą i świetnym krojem, nawet jeśli wpisują się w najbardziej ekstrawaganckie trendy. Jej faworytem okazał się czarny kombinezon, który określiła jako „totalnie mój vibe”.
– Zawsze dobieram look do tematu imprezy, ale najczęściej stawiam na sukienki lub spódniczki i coś świecącego – buty, torebka czy wyrazisty top. Musi się coś błyszczeć!
Podczas sesji Angelika mogła zobaczyć siebie w wielu odsłonach:
– Zmieniając looki i tło zdjęć, przenosiłam się do innego świata. To było jak podróż po moich alter ego.
Jej modowa rada?
– Ubierajcie się tak, jak wam się podoba, a nie w to, co akurat modne. Styl ma być zgodny z Wami.

Martyna Zbirańska (Pysia): eksperymentuj i bądź sobą z Forever21

Martyna kojarzona jest z minimalizmem, ale kampania SHEIN Style Lab otworzyła przed nią nowe możliwości: stylizacje w intensywnych kolorach, śmiałe dodatki i nieoczywiste połączenia. Marka Forever21, dostępna na platformie marketplace SHEIN, dała jej przestrzeń do eksperymentów: od klasyki po odważne młodzieżowe outfity.
Dla Martyny moda to układanka, którą można tworzyć na wiele sposobów. Forever21 to z kolei marka pełna swobody, idealna zarówno dla fanek streetwearu, jak i tych z nas, które chcą czasem postawić na coś bardziej eleganckiego.
Nie chcę się na nic zamykać – mówi Pysia, podkreślając, że dla niej najważniejsze jest to, by czuć się dobrze sama ze sobą: - Raz jestem cała na czarno, raz mam mnóstwo dodatków. Moda to zestaw klocków, można z nich budować różne wersje siebie.
Martyna w SHEIN Style Lab zaskoczyła nawet samą siebie – intensywne kolory, odważna biżuteria, nietypowe upięcia włosów.
– Nigdy nie byłam team złoto, zawsze srebro. Ale ta sesja mnie przekonała – w złocie też mogę się zakochać.
Martyna podkreśla, że Forever21 to marka, którą zna od lat i która nie przestaje ją inspirować:
– To idealna baza. Każda dziewczyna, niezależnie od wieku, znajdzie tam coś dla siebie.
Dla Martyny moda to forma autoekspresji i zabawy. Jej filozofia stylu?
– Ubieraj się dla siebie. Trendy się zmieniają, ale Twoja autentyczność zostaje.

Anastasiia Zakhandrevych: kobieca siła z Rafferiza

Rafferiza, reprezentowana przez Anastasiię, to marka skierowana do kobiet, które cenią elegancję, ale nie chcą rezygnować z nowoczesnych akcentów. To idealny wybór dla dziewczyn, które, jak Anastasiia, wiedzą, że moda to źródło wewnętrznej siły i pewności siebie.
W najnowszej kolekcji marki Rafferiza znajdziemy zarówno klasyczne sukienki i eleganckie płaszcze, jak i odważniejsze propozycje: błyszczące materiały, skórzane szorty, panterkowe wzory i kontrastowe połączenia kolorów. Styl Anastasii to manifest kobiecości, który pokazuje, że moda nie ma wieku i każdy może wyglądać z klasą
– Mój styl to przede wszystkim elegancja. Ale czasem... krótka sukienka, sneakersy i jaskrawe kolory. To zależy od nastroju!
Anastasiia uwielbia elegancję z twistem. Na co dzień stawia na klasykę, ale nie boi się eksperymentować ze stylem: printy, skórzane szorty czy połączenie różu z czerwienią to jej modowy manifest. Marka Rafferiza, dostępna na platformie zakupowej SHEIN daje jej przestrzeń do tworzenia wyrafinowanych, ale przede wszystkim świeżych stylizacji:
– Polecam tę markę każdej kobiecie, niezależnie od wieku. To moda, która łączy klasę z nowoczesnością.
Jak się okazuje modowe eksperymenty i odrobina szaleństwa może iść w parze także z odpowiednią organizacją, która dodaje każdej kobiecie pewności siebie. Anstasiia lubi planować swoje stylizacje z wyprzedzeniem. Moda to dla niej także poczucie bezpieczeństwa:
– Zawsze wieczorem planuję strój na następny dzień. Niezależnie od tego, co się wydarzy – mój outfit mnie uratuje.
Co ją najbardziej zaskoczyło w nowej kolekcji?
– Zakochałam się w błękitnej, błyszczącej sukience. I w połączeniu czerwieni z różem. To luksus w świeżym wydaniu.
SHEIN Style Lab inspiruje! Które ze stylizacji najbardziej przypadły ci do gustu?

Więcej niż kampania

SHEIN Style Lab inspiruje, by odkrywać siebie. Zdjęcia z kampanii z pewnością przykują waszą uwagę w mediach społecznościowych. Szukajcie ich również na fizycznych nośnikach w całej Polsce, w tym na ekranach warszawskiego metra. Może i was zachęcą, aby wyruszyć na poszukiwanie własnego stylu? 
Jeśli macie ochotę poeksperymentować, skorzystajcie z kodu zniżkowego STYLELAB15 na zakupy marek SHEIN BAE, Forever21 i Rafferiza.
Dzięki SHEIN Style Lab każda z ambasadorek pokazała, że osobisty styl to nie schemat, którego trzeba trzymać się kurczowo. Moda może być narzędziem poznania siebie, ale i formą zabawy, czy nawet sposobem na wyrażanie wartości.
Bo ubrania to nie tylko to, co nosimy – to historia, którą opowiadamy każdego dnia na nowo.
Artykuł powstał we współpracy z SHEIN.




Autorzy artykułu: