MATERIAŁ REKLAMOWY
Tradycja z nowoczesnością. Jeśli w świecie moto cenicie sobie połączenie klasycznego wyglądu z futurystycznym podejściem do jazdy, to Opel Astra Electric jest samochodem stworzonym właśnie z myślą o takich kierowcach jak Wy. To model, który jeździ wyłącznie na prądzie, a zarazem stylistyką nadwozia i wykończeniem wnętrza nie odbiega od wersji spalinowych.
Astra to jeden z najpopularniejszych modeli samochodów kompaktowych w Europie. W swojej długiej, naznaczonej sukcesami historii ta rodzina niemieckich aut dała się poznać kierowcom z jak najlepszej strony za sprawą świetnych właściwości jezdnych, oszczędnych silników i stylowego designu. Ostatnio wykonała też ważny krok na drodze do elektromobilności. Oto w jej szeregach znajdziemy również wersję w pełni elektryczną.
Opel Astra Electric, bo o nim mowa, to w 100 proc. elektryczny pojazd w segmencie samochodów kompaktowych. Jeśli marzy ci się czysta przyjemność prowadzenia w parze z lokalnie bezemisyjną jazdą nawet na dłuższych trasach, to z elektryzującym samochodem producenta z Rüsselsheim wyruszysz w drogę do spełnienia swoich pragnień. Znakomite osiągi i niemały zasięg są w jego kokpicie na wyciągnięcie kierownicy.
Astra Electric jest prawdziwym pionierem. Dzięki nowej w pełni elektrycznej wersji, dostępnej z nadwoziem pięciodrzwiowym, klienci będą mogli korzystać z codziennej funkcjonalności i komfortu, czerpiąc przy tym mnóstwo przyjemności z lokalnie bezemisyjnej jazdy. Tak właśnie rozumiemy "Greenovation", czyli zieloną innowacyjność w motoryzacji. Równocześnie kontynuujemy naszą elektryfikacyjną ofensywę. Nowy Opel Astra Electric jest ważnym kamieniem milowym na drodze do pełnej elektryfikacji marki w Europie.
dyrektor generalny firmy Opel
Pod maską wydajnego elektryka z logo Opel znajdziesz silnik elektryczny, który rozwija moc 115 kW/156 KM i aż 270 Nm momentu obrotowego. Samochód jest w stanie rozpędzić się do 170 km/h i przejechać 418 km na pełnym naładowaniu, bez konieczności zatrzymywania się i robienia postojów w punktach ładowania. Cichy silnik na prąd współpracuje z akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 54 kWh.
Lepszą dynamikę jazdy nowa Astra zawdzięcza również swoim gabarytom. To bowiem lekki samochód, który waży jedynie 1679 kilogramów. Przy każdym naciśnięciu pedału gazu i na każdym zakręcie odczujesz, że siedzisz za kółkiem, które z emocjonującej, płynnej i praktycznej jazdy, czy to w mieście, czy w terenie niezabudowanym, stara się uczynić sztukę. Niezależnie od tego, czy podróżujesz solo albo z pasażerami.
Jeśli szukasz synonimu dla "wszechstronnego auta", to Astra Electric jest właśnie jednym z nich. Pięciodrzwiowy samochód zadowoli zarówno osobę żyjącą w pojedynkę, jak i statystyczną rodzinę (model 2+1). Dzięki ukryciu akumulatora pod podwoziem zaoferuje ci więcej miejsca dla pasażerów czy bagażu. Pojemność jego bagażnika wynosi 352 litry, ale może urosnąć do 1268 litrów, jeśli złożysz tylną kanapę.
Komfortowe warunki podróży zapewnią ci w nim dodatkowo powiększona o 31 proc. sztywność skrętna nadwozia oraz bogaty zestaw rozwiązań w zakresie tłumienia hałasu. W ofercie znajdziesz choćby wyciszające wnętrze laminowane szyby. A co z twoim "tronem"? W tej roli występuje ergonomiczny fotel Active Sport z atestem niemieckiej AGR, czyli jeden z bohaterów "Kampanii na rzecz zdrowych pleców".
W kontekście topowego wyposażenia pochodzący z Rüsselsheim zwinny e-samochód może poszczycić się jeszcze w pełni cyfrowym kokpitem Pure Panel Pro. Jeśli zdecydujesz się związać z nim swoją motoryzacyjną przyszłość, uzyskasz dostęp do dwóch 10-calowych wyświetlaczy i ulepszonego systemu multimedialnego z łącznością i rozrywką na wysokim poziomie. Klimatyzację odpalisz za pomocą jednego przycisku.

OPEL ASTRA ELECTRIC
Opel Astra Electric to w pełni elektryczna wersja popularnego modelu Astra. Samochód o wadze 1679 kilogramów oferuje m.in. zasięg do 418 km (WLTP), moc 115 kW (156 KM) i możliwość szybkiego ładowania baterii (do 80 proc. pojemności na 100-kilowatowej stałoprądowej stacji szybkiego ładowania w ciągu 30 minut). W zależności od preferowanego stylu jazdy kierowca może wybrać jeden z trzech trybów: Eco, Normal lub Sport.
Przebywając w świecie tego nowoczesnego kokpitu z intuicyjnym w obsłudze interfejsem człowiek-maszyna, otrzymasz wsparcie ze strony najnowocześniejszych systemów wspomagania kierowcy. Astra Electric to pierwszy Opel z koordynującym systemem Intelli-Drive 2.0. Dzięki niemu możesz liczyć w trasie na inteligentne dostosowywanie prędkości jazdy oraz zmianę pasa ruchu w sposób półautomatyczny.

Wśród technologii dostępnych w standardzie są: system ostrzegania przed kolizją z przodu z automatycznym hamowaniem przy niskich prędkościach i wykrywaniem pieszych, asystent utrzymania pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy, adaptacyjny tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości oraz system wspomagania parkowania z przodu i z tyłu.
W dziedzinie oświetlenia elektryczny model w gamie Opla zaproponuje ci reflektory Full-LED, a także światła do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne i światła tylne oraz asystenta świateł drogowych. Jako opcję możesz dobrać najnowszej generacji adaptacyjne reflektory pikselowe Intelli-Lux LED Pixel Light z 168 elementami diod LED. Poprawiając widoczność podczas jazdy nocą, zwiększą twoje bezpieczeństwo.
Opel Astra Electric to samochód w pełni "Made in Germany". Oznacza to, że został zaprojektowany, opracowany i wyprodukowany w niemieckich zakładach firmy Opel. Miejscem jego pochodzenia jest główna siedziba producenta w Rüsselsheim (kraj związkowy Hesja, Niemcy).
Astrę Electric w topowej wersji GS rozpoznasz po czarnym dachu i bocznych lusterkach kontrastujących z resztą nadwozia w jednym z 6 kolorów do wyboru. Pod względem wyglądu ten bezgraniczne elektryczny samochód jest jak konwencjonalne odmiany klasycznego modelu Astra, z tą różnicą, że zaprasza cię do ekscytującej jazdy z poszanowaniem dla środowiska. Chcesz przyjąć to zaproszenie? Kliknij tutaj.
Artykuł powstał we współpracy z Opel


