
– W każdej grupie społecznej znajdziemy grono, które zajmuje się głównie „bywaniem" i pokazywaniem tego, gdzie byli, co konsumowali. To akcesorium do autopromocji. Ja oczywiście też mam z takimi ludźmi do czynienia – mówi Agata Michalak, redaktor naczelna magazynu KukBuk. W rozmowie z naTemat wyjaśnia, dlaczego ciągle żyjemy w "Polsce kebabowej" oraz dlaczego wydawany przez nią dwumiesięcznik ma walor "aspiracyjny", a nie hipsterski.
Magazyn KUKBUK to dwumiesięcznik, który ukazuje się w 43 tysiącach nakładu od listopada 2013 roku. Powołałyśmy go do życia jako jedyny w swoim rodzaju magazyn kulturalno-kulinarny, gdzie taki sam nacisk kładzie się na jakościowe teksty, jak i na sprawdzone przepisy oraz piękne, apetyczne zdjęcia. Zależy nam na tym, żeby KUKBUK był dla ludzi przyjemnością i drogowskazem, którym kierować będą się nie tylko przy wyborze dań na obiad, lecz także przy decyzjach, jaką książkę poczytać, jak nakryć do stołu i jak twórczo spędzać czas w przyjacielskim lub rodzinnym gronie.
Napisz do autora: krzysztof.majak@natemat.pl
