![Fot. [url=http://bit.ly/1L6ZicI]Jolanta Dyr[/url] / [url=http://bit.ly/1kvyKWi]CC-BY-SA[/url]](https://m.natemat.pl/bc12bc56e839024ae338e061940cbb9a,1500,0,0,0.jpg)
Swoje pozycje umacnia nowy typ polskiego pracownika. Dobrze wykształcony, obyty w świecie i pewny siebie. Jego wymagania wykraczają daleko poza sowite wynagrodzenie i kartę Multisport. Żąda elastycznych godzin pracy, możliwości rozwoju i spełnienia się. Czy ta zmiana postaw dotyczy tylko młodych pracowników? Czy nasi pracodawcy są w stanie spełnić rosnące oczekiwania Polaków? Czy też czeka nas kolejna fala emigracji w poszukiwaniu work-life balance? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielili uczestnicy debaty „O wpływie społecznym firm na rynek pracy” zorganizowanej przez Puls Biznesu we współpracy z Orange Polska oraz Fundacją Pracownia Badań i Innowacji Społecznych STOCZNIA.