
Zdajemy sobie sprawę, że wydanie „Dekady ajentów” wiąże się z ryzykiem procesów cywilnych i karnych oraz dużych kar finansowych. Ekspertyza ma nam pomóc oszacować to ryzyko – spodziewamy się jej w najbliższych tygodniach. Osoby, które nie chcą dłużej czekać na publikację mogą odzyskać pieniądze wpłacone w trakcie kampanii crowdfundingowej.
Żabka to największa w Polsce sieć małych sklepów. Działają na zasadzie franczyzy. Jej popularność wśród ajentów wzięła się stąd, że wystarczy kilka tys. złotych własnych oszczędności, aby ruszyć z biznesem. Żabka zapewnia lokal, wyposażenie i towar. Ajent po przeszkoleniu zdaje egzamin, rejestruje działalność gospodarczą i rozpoczyna biznes.
Zarządzający siecią przygotowali się na nokautujące uderzenie. Wynajęli agencję Public Relations, a ta znalazła ajentów Żabki zadowolonych z pracy. Każdego pokrzywdzonego i sfrustrowanego sklepikarza występującego w mediach konfrontowali z zadowolonym small biznesmenem. Reklamowali się w branżowym miesięczniku Własny Biznes Franchizing.
Napisz do autora: tomasz.molga@natemat.pl