
Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:
- #weekendING,
- Do ostatniego drzewa,
- Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.
- Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).
- Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:
- #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
- Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
- Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
- Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra)
- IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
- All you need (srebro, wyróżnienie)
- Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
- Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
- Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
- 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
- Do You (brąz, wyróżnienie)
Nagrody za dokonania są bardzo ważną częścią IAB MIXX Awards. Są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.