logo
Mat. prasowe
Reklama.

Dane firmy badawczej Omdia za 2022 rok potwierdzają, że Samsung jest światowym numerem jeden na rynku telewizorów i to już po raz 17. Podobnie jest w Polsce, gdzie ekrany Samsung są najchętniej wybierane od 18 lat. Co więcej, pierwsze dane z 2023 roku umacniają pozycję firmy z ponad 40% udziałem w rynku pod względem wartości. 

Na polskim rynku doskonale widać wpływ globalnych trendów, czyli rosnącą popularność dużych i bardziej zaawansowanych telewizorów. W oparciu o dane znanej pracowni badania rynku, rok 2022 był dla Samsung Polska rekordowy jeśli chodzi udział w sprzedaży telewizorów kategorii Premium (w cenie powyżej 1500 USD), w którym to segmencie osiągnął ponad 43% udziału wartościowego. 

Udane premiery, najbogatsze portfolio i przedsprzedaż 2023  

Oferta telewizorów Samsung w 2022 roku była bogatsza niż kiedykolwiek. Klienci mogli wybierać wśród telewizorów wykorzystujących technologię QLED, Neo QLED 4K, Excellence Line Neo QLED 8K czy debiutujący Samsung OLED TV z kropką kwantową. Mogli też lepiej niż kiedykolwiek dopasować telewizor do swoich potrzeb i wnętrza. Design, technologie czy wielkość ekranu – opcji personalizacji jest naprawdę wiele. 

logo
Mat. prasowe

Premierowe telewizory OLED szybko zdobyły klientów w Polsce. Świadczą o tym najnowsze dane GfK – w lutym 2023 r. telewizory Samsung OLED odnotowały najlepsze jak dotychczas wyniki i miały 37% udziału w rynku pod względem wartości sprzedaży. Jak wynika z wewnętrznych danych firmy Samsung, nasz kraj jest pierwszym na świecie, w którym w lutym cieszyły się one największą popularnością w swojej kategorii. 

Telewizory OLED, w tym tegoroczny S90C, łączą zaawansowaną technologię Samsung OLED,  bezkompromisową wydajność Neuronowego Procesora Quantum 4K, inteligentne możliwości platformy Tizen oraz niesamowite wrażenia dźwiękowe, w tym Dźwięk Podążający za Obiektem Lite i Q-Symphony z Dolby Atmos. 

Telewizory Samsung OLED oferują głęboką czerń, czystą biel i pełną paletę żywych kolorów. Wiarygodne odwzorowanie kolorów potwierdza certyfikat „Zweryfikowane przez PANTONE”[2]. Z kolei udoskonalony proces skalowania do jakości zbliżonej do 4K sprawia, że obraz jest bardziej szczegółowy i realistyczny. Wrażenia wizualne dodatkowo potęguje Laserowy Design, który nadaje ekranowi lekkości i elegancji.   

logo
Mat. prasowe

W ramach tegorocznej przedsprzedaży – oprócz OLED TV S90C – dostępne są telewizory Neo QLED 4K 55QN85C, 65QN85C, 65QN95C oraz modele Excellence Line Neo QLED 8K 65QN700C, 65QN800C, 65QN900C.

Mówiąc o portfolio telewizorów Samsung nie można nie wspomnieć o oferowanej i z powodzeniem rozwijanej przez Samsung linii produktów Lifestyle. Kategoria rozbudowywana jest od telewizora The Frame, poprzez The Sero, The Terrace, The Serif oraz projektory The Premiere i przenośny projektor The Freestyle, dzięki któremu pojęcie mobilnej rozrywki weszło na nowy poziom.

[1]Według wewnętrznych danych firmy Samsung.

[2] PANTONE LLC- amerykańskie przedsiębiorstwo, które 1963 r. wprowadziło PANTONE MATCHING SYSTEM®, narzędzie pozwalające na wierny wybór i spójną reprodukcję kolorów. Certyfikat „Zweryfikowane przez PANTONE” gwarantuje, że produkt może wiernie symulować pełną gamę kolorów PANTONE, co zostało udowodnione przez zespół PANTONE Advanced Color Technology (ACT).

Artykuł sponsorowany firmy Samsung