
Bank Credit Agricole otworzył w Warszawie swoją pierwszą placówkę flagową. Nowy oddział można znaleźć na parterze biznesowego kompleksu Warsaw Hub. Wśród wielu biur międzynarodowych korporacji i licznych start-up’ów, to miejsce wizualnie wyróżnia się zielenią i nietypowym - jak dla banków - projektem wnętrza.
Ilona Serdyńska
dyrektorka placówki Credit Agricole
Placówka już z ulicy zza szyb przyciąga wzrok zielenią. Wewnątrz widzimy, że zaprojektowana jest na bazie koła i podzielona na zaokrąglone przestrzenie. Zaokrąglone są też kształty mebli oraz ekrany na ścianach. Do tego miękkie fotele i krzesła, dywanowe wykładziny, tapicerowane panele i winylowe tapety na ścianach. Dużo drewna, filcu. Dzięki tężni powietrze jest świeże, wyraźnie nawilżone.
Ilona Serdyńska
dyrektorka placówki Credit Agricole
Centralna strefa placówki nazywana jest „epicentrum”. Nie tylko dlatego, że znajduje się w środku lokalu. Symbolizuje pełne skupienie na potrzebach klienta. Projekt ma komunikować spójność: wyjątkową obsługę klienta w wyjątkowym otoczeniu.
Choć do banków nie przychodzimy ani po relaks, ani na kawę, to - jak zauważa dyrektorka placówki - zielone otoczenie sprzyja zarówno klientom, jak i pracownikom. Koncepcja nowej placówki jest zresztą spójna z podejściem do obsługi klientów w Credit Agricole. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom rozwiązania, jakich ci potrzebują. Dlaczego jednak nie robić tego w przestrzeni innej niż typowo korporacyjna?
Ilona Serdyńska
dyrektorka placówki Credit Agricole
Nowy flagowy oddział Credit Agricole w Warsaw Hub jest otwarty dla wszystkich klientów, prywatnych i biznesowych, a na spotkanie i rozmowę w dowolnej sprawie można wejść także prosto “z ulicy”.
Komfortowy dostęp do oddziału oraz zagwarantowaną wysoką kulturę obsługi będą miały tutaj osoby z niepełnosprawnościami. Do oddziału jest podjazd, a w placówce nie znajdziemy schodów: wszystkie miejsca dla klientów są ulokowane na jednym poziomie. Także toaleta dostosowana jest dla osób z niepełnosprawnościami.
Ilona Serdyńska
dyrektorka placówki Credit Agricole
Troska o dobry klimat w nowej placówce nie jest przypadkowym konceptem, a zieleń w nowym oddziale Credit Agricole ma także inny wymiar. Działania na rzecz klimatu i gospodarki niskoemisyjnej są jednym z założeń strategicznych banku.
Ilona Serdyńska
dyrektorka placówki Credit Agricole
Klienci banków chętnie załatwiają sami swoje sprawy przez internet, ale jednocześnie lubią mieć poczucie, że mogą liczyć na wsparcie doradcy. Credit Agricole promuje to w swoich aplikacjach mobilnych: w razie jakichkolwiek pytań, problemów lub potrzeb, klienci mają łatwy kontakt z opiekunem. Mogą zadzwonić lub umówić się na spotkanie: także w nowej zielonej placówce banku w Warsaw Hub.
Koncepcję wystroju nowego oddziału Credit Agricole przygotowało studio projektowania wnętrz Musu. "Zieloną" placówkę banku można odwiedzać od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00.