logo
XIX edycja konferencji "I love marketing & technology" odbędzie się 8–10 kwietnia 2025 w formie stacjonarnej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Materiały prasowe / sprawnymarketing.pl

MATERIAŁ REKLAMOWY

Reklama.

"I love marketing & technology" to jedna z najbardziej prestiżowych konferencji branżowych dla zawodowych marketerów i marketerek, a także pasjonatów i pasjonatek marketingu. Tegoroczna edycja wydarzenia będzie już 19. w historii eventu promowanego w social mediach pod tagiem "#ilovemkt!".

Ponownie to Warszawa stanie się centrum wiedzy i inspiracji dla osób zainteresowanych tym, co słychać w świecie, w którym "zaspokaja się potrzeby nabywców, osiągając biznesowy zysk". Tym razem jednak konferencja doczekała się nowej odsłony, która stawia nacisk na ogromny rozmach merytoryczny.

Jak zapowiadają organizatorzy wiosennego wydania "I love marketing & technology" w tym roku, trzydniowe wydarzenie ma zgromadzić docelowo ok. 2000 uczestników i uczestniczek. Przyszykowano dla nich rekordową liczbę wystąpień i to w ramach 7 tematycznych podkonferencji. Jak wygląda program prelekcji?

Pierwszego dnia zaplanowano ścieżki "I love AI" (wsparcie sztucznej inteligencji dla marketingu) i "I love PRO ads&analytics" (pomiar i analityka działań marketingowych). Drugi dzień skupi się na tematyce "I love marketing" (nowoczesne metody marketingu) i "I love PRO seo&content" (promocja contentu reklamowego). W trzecim dniu przemówią natomiast eksperci i ekspertki od "I love social media" (media społecznościowe w marketingu) i "I love PRO e-mail marketing" (poczta elektroniczna w marketingu).

logo
Program XIX edycji konferencji "I love marketing & technology" został podzielony na 7 ścieżek tematycznych z rekordową liczbą wystąpień. Materiały prasowe / sprawnymarketing.pl

Podczas gdy sekcje dotyczące AI, marketingu i social media to znane i lubiane klasyki, nowością w programie wydarzenia są ścieżki PRO. Przygotowane z myślą o zaawansowanych marketerach o wyższym poziomie eksperckim, zaoferują prezentacje wydłużone do 40 minut, w czasie których prelegenci i prelegentki podejdą kompleksowo do realizowanego tematu na zasadzie "analiza problemu i jego rozwiązanie".

Ostatnią ścieżką tematyczną ma być powracająca konferencja XSUMMIT, która dedykowana jest zagadnieniom z obszaru "Customer i Employee Experience". Tradycyjnie uczestnicy i uczestniczki wydarzenia mogą liczyć na żywy networking z przedstawicielami korporacji, MŚP i agencji marketingowych.

logo

XIX edycja konferencji "I love marketing & technology" odbędzie się 8–10 kwietnia 2025 w formie stacjonarnej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Szczegółowe informacje o wydarzeniu z możliwością zakupu biletów na pojedyncze dni i pakietów kilkudniowych dostępne są na stronie ilovemkt.pl.