Dlaczego muzyka z reklam ciągle siedzi nam w głowach? Ten człowiek wie o tym wszystko
Możecie nie kojarzyć twarzy, ale jeśli od dłuższego czasu mieszkacie w Warszawie, na pewno kiedyś trafiliście na jeden z jego koncertów lub słyszeliście jego wybór muzyki. Stanisław Trzciński to człowiek, który przez 8 lat prowadził autorskie audycje w Radiu PiN oraz stał za organizacją muzycznych eventów w Sali Kongresowej, w legendarnej już Fabryce Trzciny, a ostatnio w Hali Koszyki, w której słychać jego autorski mix repertuaru.
Dzisiaj Stanisław Trzciński wykłada na temat rynku muzycznego na dwóch uczelniach i zajmuje się szeroko pojętym marketingiem muzycznym. Zna melodie, które skłaniają do wydawania pieniędzy, oraz takie, które sprawią że szybciej skonsumujesz posiłek w restauracji. Wie również co zrobić, aby piosenka z reklamy wywierciła ci w głowie dziurę o głębokości Rowu Mariańskiego i nie chciała z niej wyjść nawet po tym, jak spot zdąży spaść z anteny.
Jeśli macie wątpliwości czy powyższe stwierdzenia to prawda czy fałsz, obejrzyjcie kolejny odcinek cyklu “Gwiazdy od nowa”.
• YouTube/ natemat
Materiał jest częścią cyklu "Gwiazdy od nowa".