Pandemia zmieniła nasze nawyki – zakupy online weszły nam w krew

Artykuł PR horex.pl
Minął już rok, od kiedy w Polsce zarejestrowano „pacjenta zero”, który jako pierwszy zaraził się wirusem SARS-CoV-2. Od tego czasu we wszystkich aspektach naszego życia osobistego i społecznego bardzo wiele się zmieniło. Często były to drastyczne zmiany, które wymagały od nas szybkiego dostosowania się do nowych warunków i totalnej dekonstrukcji naszych planów, modyfikacji przyzwyczajeń i upodobań.
Kosmetyki naturalne Drogeria internetowa horex.pl
Zaznajomiliśmy się z takimi stwierdzeniami jak: lockdown, pandemia, koronawirus, dystans, maseczka, dezynfekcja, kwarantanna, izolacja. Oprócz tego musieliśmy oswoić się z nową sytuacją i nauczyć się w miarę normalnie funkcjonować w tych niespokojnych czasach. Każdy z nas zrobił to na swój sposób, jednak w wielu dziedzinach życia można było zauważyć, że skala transformacji zachowań i przyzwyczajeń jest bardzo duża i wspólna dla większości społeczeństwa, ponieważ znacznie wykracza poza granice prywatnego świata. Jednym z tych wspólnych obszarów, gdzie wyraźnie widać, jak bardzo zmieniliśmy swoje nawyki, są zakupy.


Nabywanie towarów i usług przeniosło się w znacznej mierze do sieci. Wiąże się to z coraz bardziej restrykcyjnymi obostrzeniami, jakie wprowadza rząd. Choć mieliśmy już do czynienia z ograniczoną dostępnością do sklepów stacjonarnych przy okazji poprzedniej fali koronawirusa, nie oznacza to, że całkiem do tego przywykliśmy. Wielu z nas po prostu dostosowało się do nowej rzeczywistości, aby móc w miarę normalnie korzystać z dobór materialnych i przeniosło swoją aktywność do sieci.

Nieustannie największym powodzeniem cieszą się sklepy internetowe z odzieżą. Tuż za nimi plasują się platformy oferujące obuwie i kosmetyki. Te ostatnie zaś stały się największymi beneficjentami sytuacji epidemicznej w kraju, ponieważ już drugi raz rząd nałożył ograniczenia na działalność salonów kosmetycznych i fryzjerskich.

Polki i Polacy tłumnie ruszyli do drogerii internetowych, które stały się dla nich nie tylko miejscem pierwszej potrzeby związanej z higieną osobistą, ale również miejscem alternatywnym dla stacjonarnych salonów piękna, w którym właśnie dla piękna można wszystko kupić.


Zakupy online z darmową dostawą: https://horex.pl/



Drogerie internetowe – złote czasy dla branży beauty w świecie e-commerce



Zakupy online w drogerii internetowej horex.pl

Drogeria internetowa horex.pl to przestrzeń, gdzie znajdziesz wszystko dla piękna. Firma podchodzi do tematu holistycznie, oferując kosmetyki do pielęgnacji i makijażu ponad 1000 marek polskich i zagranicznych, wśród których znajdują się zarówno te wielkie i znane koncerny kosmetyczne, jak i te małe, młode manufaktury, które znalazły swoje nisze i oferują produkty spełniające potrzeby wymagających klientów.

Piękno można odczytywać bardzo subiektywnie, dlatego trochę przekornie horex.pl oferuje wszystko dla piękna, bo dla każdego znaczy to coś innego. Posiadają największy asortyment drogeryjny w sieci, jednak nie poprzestali tylko na nim. Otworzyli się również na potrzeby klientów, którzy poszukują zdrowej żywności i skutecznych suplementów diety. Stworzyli również strefę dla mężczyzn, którzy coraz licznej odwiedzają drogerie i poszukują kosmetyków wielofunkcyjnych, które jednocześnie ułatwiają i przyspieszają pielęgnację.

Jednym słowem drogeria horex.pl to mulitistore, który w stałej ofercie posiada ponad 30.000 produktów. Podczas jednej wizyty można uzupełnić swoje zapasy kosmetyczne, chemii domowej czy witamin dla całej rodziny. Coraz częściej obok podstawowych produktów do higieny osobistej, takich jak pasta do zębów, mydło, żel pod prysznic, pojawiają się w wirtualnym koszyku towary ekskluzywne, np. perfumy. Widać, że klienci doceniają szeroką ofertę, która umożliwia zrobienie zakupów od A do Z, bez konieczności zmieniania platformy. Dostawa pod same drzwi i bezdotykowy odbiór również wpisują się rządowe wyznaczniki bezpieczeństwa, obowiązujące w pandemicznej rzeczywistości.

Tym co jeszcze wyróżnia horex.pl jest wysyłka zamówienia w 48 godzin i darmowy zwrot. Bezpieczne zakupy w dobie pandemii to spory luksus, na który można sobie pozwolić, dzięki sprzedaży internetowej. Całodobowy dostęp do 30.000 produktów z kilkuset kategorii, oryginalne kosmetyki i perfumy, wszystko w jednym miejscu, to tylko niektóre atuty zakupów w drogerii internetowej horex.pl

Drogerie internetowe wykorzystują w praktyce znany dla całej branży e-commerce efekt odwróconego ROPO, (czyli research offline, purchase online), który polega na wypróbowaniu produktów w realnej przestrzeni sklepowej, gdzie możemy ich dotknąć i powąchać, a następnie dokonać transakcji w sieci z uwagi na niższe ceny i większy wybór. Sytuacja epidemiczna na świecie trochę zmodyfikowała ten model zakupowy, gdzie często niemożliwe jest zapoznanie się z produktem na półce. Ten brak niejako rekompensujemy sobie możliwością odstąpienia od umowy na odległość bez podawania przyczyny i często praktykowanym darmowym zwrotem, na który decyduje się coraz więcej właścicieli sklepów internetowych.

A jakie produkty najczęściej pojawiają się w koszyku e-drogerii?

Kosmetyki naturalne zdobyły serca klientów



Kosmetyki naturalne

Nadal w kręgu zainteresowań są kosmetyki naturalne, które od paru lat zajmują topowe pozycje wśród produktów kupowanych w drogeriach internetowych. Liczą się dla nas również certyfikaty potwierdzające naturalne formuły i gwarantujące czysty skład. Jesteśmy również coraz bardziej wymagający, jeżeli chodzi o ekologiczne opakowania lub takie z możliwością uzupełnienia. Idziemy w kierunku minimalizmu w pielęgnacji i uważnego doboru kosmetyków. Styl życia w zgodzie z ideą less waste nabiera coraz większego znaczenia.


Szukasz kosmetyków z czystym składem dla siebie? Sprawdź kosmetyki naturalne w horex.pl


Wysoka świadomość klientów, przede wszystkim kobiet, pokazuje, że przywiązujemy największą wagę do kosmetyków, które mają wartościowe składy, pełne naturalnych substancji, ale również tych, które są innowacyjne i stworzone dzięki zaawansowanej technologii.

Na szczęście mamy w czym wybierać, ponieważ nadal widać przyrost rodzimych marek oferujących kosmetyki naturalne, wegańskie i organiczne. Są wśród nich firmy, które poszerzyły naszą wiedzę na temat naturalnych kosmetyków, do tej pory kojarzących się najczęściej z produktami do pielęgnacji ciała. Należy do nich polski brand Annabelle Minerals, który dzięki transparentnej polityce i wysokiej jakości składnikom, zyskał zaufanie klientów. To jedna z pierwszych, polskich marek, która wprowadziła na rynek kosmetyki mineralne do makijażu, opierające swój skład tylko na 4 naturalnych składnikach. Niezwykle bogata oferta i szeroka paleta kolorystyczna sprawiły, że podkłady, pudry czy korektory mineralne stały się bardzo popularne i polecane wśród miłośniczek kosmetyków naturalnych.


Stwórz naturalny makijaż w wersji mineralnej. Sprawdź ofertę: horex.pl/annabelle_minerals.html


Wellness w dobie pandemii – zwrot ku naturze



Domowe SPA

Zamknięcie w domach spowodowało konieczność poszerzenia swoich umiejętności – najlepiej było to widać, gdy po raz pierwszy zostały zamknięte gabinety kosmetyczne i salony fryzjerskie. Obecnie mamy do czynienia z kolejnym lockdownem, który objął po raz kolejny usługi z branży beauty. Sprzyja to zwiększeniu zapotrzebowania na kosmetyki do pielęgnacji wykraczającej poza dotychczasowe, podstawowe rozumowanie. Samodzielne próby fryzjerskie, strzyżenie i farbowanie, zabiegi laminowania włosów, a także pozostałe zabiegi pielęgnacyjne, w szeroko pojętym znaczeniu SPA & Wellness, przeniosły się do naszych prywatnych przestrzeni.

Polki znacznie częściej niż w poprzednich latach kupowały farby do włosów, szamponetki, szczególnie polskiej marki Marion, rozjaśniacze. Inwestowały również w bardziej specjalistyczne produkty, takie jak kosmetyki z retinolem, z kwasem hialuronowymi, kwasami AHA, peptydami, ceramidami. Dużym powodzeniem zaczęły cieszyć się również akcesoria do pielęgnacji twarzy i ciała, takie jak: kwarcowe rollery do twarzy, kamienie Gua Sha do masażu twarzy, szczotki do szczotkowania ciała na sucho, gąbki konjac.

Te wszystkie urodowe czynności, jakie podejmujemy zamknięci w domach, sprzyjają nie tylko poprawie kondycji naszego ciała, ale również są doskonałą odskocznią od codziennych trosk, spotęgowanych wszechobecnym szumem informacyjnym na temat pandemii. Pozwalają się wyciszyć, zrelaksować, usunąć napięcia mięśniowe i oczyścić umysł podczas terapii zapachami i naturalnym światłem świec. Balans pomiędzy psychiką i ciałem to najlepszy sposób na dobre zdrowie, które często uwidacznia się w kondycji skóry, po której poznamy, czy zaniedbaliśmy odpoczynek. Powiązanie kondycji psychicznej z chorobami skórnymi jest udowodnione i niezaprzeczalne.

Zostań w domu – pracuj zdalnie, kupuj online



Ogólnopolska kampania „Zostań w domu” przyniosła wymierne skutki nie tylko w osłabieniu relacji międzyludzkich na każdym poziomie – interpersonalnym i państwowym – poprzez zamknięcie w domach milionów Polaków, lecz także w widocznym wzroście obecności w sieci, który przekłada się na realne obroty sklepów czy dostawców usług.

Trend na 2021 rok pokazuje, że zakupy online nadal pozostaną jedną z ulubionych czynności Polaków, a wiele firm, jeżeli jeszcze tego nie zrobiło w pierwszym roku pandemii, będzie musiało przebudzić się z marazmu i życzeniowego myślenia w stylu „jakoś to będzie” i przestawić się na dynamiczny rozwój i poważne inwestycje w kanał zakupów online.

Entuzjastyczne podejście do konsumpcjonizmu jeszcze przez jakiś czas będzie widoczne, jednak przyjdzie taki moment, kiedy tendencja przestanie być wzrostowa, a nasz pęd zakupowy zostanie przyhamowany i będziemy uważniej rozporządzać swoimi pieniędzmi.

Niewątpliwie jednak większość z nas pozostanie w świecie wirtualnych zakupów na stałe. Podobnie dzieje się na rynku pracy, gdzie wyraźnie widać, że oswoiliśmy już formę pracy zdalnej i niemal pewne jest, że wielu pracodawców w momencie opanowania epidemii koronawirusa i poluzowania obostrzeń, pozostanie w tym modelu w pełnym lub częściowym wymiarze.

Radykalne zmiany w nawykach konsumpcyjnych milionów Polaków zaowocowały rewolucyjnym wzrostem dochodów całej branży e-commerce. Taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca.