Wystarczy jedno dobre słowo, aby zmienić cały dzień. Rusza akcja, która pokazuje, jak kochać życie
Czas to dziś najcenniejsza ze wszystkich walut świata. A ponieważ wszyscy sądzimy, że zawsze mamy jej za mało, wszędzie się gdzieś spieszymy i żyjemy w ciągłym biegu. W rezultacie umyka nam wiele rzeczy, i tych mniejszych, i tych większych, które składają się na piękno życia. O tym właśnie przypomina najnowsza akcja największego polskiego kanału markowego na YouTubie – Studia Tymbark.
Wystarczy chwila i od razu robi się weselej. W dodawaniu pasażerom pogody ducha stojący w miejscu Kapsel nie jest jednak osamotniony. Tak naprawdę stoją za nim dwaj topowi internetowi influencerzy – WAKSY (Paulina Soboń i Przemek Burkacki, twórcy kanału rozrywkowego o szkolnej rzeczywistości dla młodzieży) – oraz Kaluch (Kamil Kaliński, youtuber specjalizujący się w tematyce gamingowej).
Materiały prasowe / Tymbark
Jak deklaruje Studio Tymbark, to jednak nie koniec misji pokazywania ludziom, jak kochać życie, również za obecne w nim drobiazgi. Ta podróż dopiero się zaczyna! W Polskę pozytywne wibracje poniesie bowiem Squad Studia Tymbark. Znajdą się w nim nie tylko najwięksi influencerzy. Do ekipy może dołączyć każdy, zarówno stali widzowie, jak ci, którzy np. dzięki lekturze tego tekstu po raz pierwszy weszli w internetowy świat Tymbarka.
Jak zostać członkiem Squadu Studia Tymbark i razem z internetowymi liderami wyruszyć w Polskę, żeby wywoływać uśmiech, a przy okazji świetnie się bawić? Aby ubiegać się o przydział do tej pozytywnie zakręconej ferajny, wystarczy wejść na stronę studiotymbark.pl i wypełnić formularz. Spokojnie, nie trzeba się spieszyć. Jest jeszcze trochę czasu na casting. Zapisy trwają od 21 grudnia 2021 do 2 stycznia 2022.
Materiały prasowe / Tymbark
Studio Tymbark to największy kanał brandowy na polskim YouTube. Śledzi go ponad 615 000 subskrybentów. Najpopularniejszy film "O czym MYŚLĄ uczniowie w SZKOLE!?" z udziałem piosenkarki Viki Gabor ma aż ponad 4 mln wyświetleń. Widzowie cenią produkcje filmowe Studia za nieszablonowe formaty, zaskakujące pomysły i inspiracje codziennym życiem, a także współpracę z cenionymi twórcami kultury internetowej. Założycielem kanału jest Tymbark, marka popularnych soków, nektarów i napojów w Polsce.
Artykuł powstał we współpracy z Tymbark