Wystarczy jedno dobre słowo, aby zmienić cały dzień. Rusza akcja, która pokazuje, jak kochać życie

Dawid Wojtowicz
Czas to dziś najcenniejsza ze wszystkich walut świata. A ponieważ wszyscy sądzimy, że zawsze mamy jej za mało, wszędzie się gdzieś spieszymy i żyjemy w ciągłym biegu. W rezultacie umyka nam wiele rzeczy, i tych mniejszych, i tych większych, które składają się na piękno życia. O tym właśnie przypomina najnowsza akcja największego polskiego kanału markowego na YouTubie – Studia Tymbark.
"Kochaj życie" to najnowsza akcja Studia Tymbark, największego polskiego kanału markowego na YouTubie. Wraz z topowymi influencerami możesz wyruszyć w Polskę, aby realizować projekty wywołujące uśmiech u ludzi Materiały prasowe / Tymbark
Kolejny sezon Studio Tymbark rozpoczyna od filmu przedstawiającego pośpiech związany z podróżą w okresie przedświątecznym. Wybór ze wszech miar trafny, bo w końcu, co jak co, ale podróż to dziś szalony wyścig, żeby nie powiedzieć ucieleśnienie kultu wiecznej gonitwy na świecie. Powiedzieć podróżującym, żeby zwolnili, a już zwłaszcza tuż przed świętami, to nie lada sztuka. Jednak Tymbarkowi się ona udała!
Jak? Ta historia o zwalnianiu tempa życia i szukaniu radości w nie zawsze dostrzeganej obok rzeczywistości rozgrywa się na dworcu kolejowym, gdzie wszyscy oczywiście pędzą jak szaleni. W tej atmosferze pogoni za pilnymi potrzebami do jednej z pasażerek z walizką zagaduje on – Kapsel Tymbarku, cały na zielono. Pyta ją: "A gdzie się pani tak spieszy?" i dodaje: "Spokojnie. Szczęście czeka za rogiem".

Wystarczy chwila i od razu robi się weselej. W dodawaniu pasażerom pogody ducha stojący w miejscu Kapsel nie jest jednak osamotniony. Tak naprawdę stoją za nim dwaj topowi internetowi influencerzy – WAKSY (Paulina Soboń i Przemek Burkacki, twórcy kanału rozrywkowego o szkolnej rzeczywistości dla młodzieży) – oraz Kaluch (Kamil Kaliński, youtuber specjalizujący się w tematyce gamingowej).
Materiały prasowe / Tymbark
Dzięki przypadkowym pogawędkom z Kapslem ludzie mogą na chwilę się zatrzymać, przemyśleć pewne sprawy, uśmiechnąć się i wrócić do swoich obowiązków z bardziej radosnym "mindsetem". – Zrobiliście mi dzień, jesteście cudowni i najlepsi – reagują zagadnięci na dworcu przechodnie. Wszystko po to, aby promować ideę "Kochaj życie". Ten właśnie napis regularnie wyświetla ekran umieszczony z tyłu Kapsla.

Jak deklaruje Studio Tymbark, to jednak nie koniec misji pokazywania ludziom, jak kochać życie, również za obecne w nim drobiazgi. Ta podróż dopiero się zaczyna! W Polskę pozytywne wibracje poniesie bowiem Squad Studia Tymbark. Znajdą się w nim nie tylko najwięksi influencerzy. Do ekipy może dołączyć każdy, zarówno stali widzowie, jak ci, którzy np. dzięki lekturze tego tekstu po raz pierwszy weszli w internetowy świat Tymbarka.

Jak zostać członkiem Squadu Studia Tymbark i razem z internetowymi liderami wyruszyć w Polskę, żeby wywoływać uśmiech, a przy okazji świetnie się bawić? Aby ubiegać się o przydział do tej pozytywnie zakręconej ferajny, wystarczy wejść na stronę studiotymbark.pl i wypełnić formularz. Spokojnie, nie trzeba się spieszyć. Jest jeszcze trochę czasu na casting. Zapisy trwają od 21 grudnia 2021 do 2 stycznia 2022.
Materiały prasowe / Tymbark
Przystępujący do zabawy mają za zadanie nagrać krótki, maksymalnie 60-sekundowy film o sobie. Dodatkowo w formularzu czeka ich wyzwanie w postaci udzielenia odpowiedzi na pytanie: "Jaki masz pomysł na sprawienie, że czyjś dzień stanie się lepszy?". Po przesłaniu zgłoszenia należy uzbroić się w cierpliwość i poczekać na wyniki. Zwycięzcy będą mogli wraz z topowymi influencerami realizować ekscytujące, interaktywne projekty i wywoływać uśmiech u ludzi w całej Polsce w myśl Tymbarkowej idei "Kochaj życie".

Studio Tymbark to największy kanał brandowy na polskim YouTube. Śledzi go ponad 615 000 subskrybentów. Najpopularniejszy film "O czym MYŚLĄ uczniowie w SZKOLE!?" z udziałem piosenkarki Viki Gabor ma aż ponad 4 mln wyświetleń. Widzowie cenią produkcje filmowe Studia za nieszablonowe formaty, zaskakujące pomysły i inspiracje codziennym życiem, a także współpracę z cenionymi twórcami kultury internetowej. Założycielem kanału jest Tymbark, marka popularnych soków, nektarów i napojów w Polsce.

Artykuł powstał we współpracy z Tymbark