Reklama.
Na proste pytanie – prosta odpowiedź. Otóż nie, nie warto iść na rekord w gromadzeniu nagród i wyróżnień. Liczą się bowiem dwa czynniki, w dodatku powinny występować razem. Pierwszy – to renoma, prestiż wyróżnienia. Drugi – to jasne kryteria oceny zgłaszanych produktów i usług, dokonywane przez wskazane z imienia i nazwiska osoby. Wyróżnienie może przełożyć się na marketingowe korzyści, o ile jest rodzajem certyfikatu. A wiarygodność certyfikatu jest ściśle związana z przejrzystością, wiarygodnością i profesjonalizmem stosowanych procedur.
Godło „Teraz Polska” nie jest rodzajem pucharu „na zachętę” czy „za całokształt” - jest CERTYFIKATEM JAKOŚCI. Jeśli konsument zadaje sobie pytanie: co zdecydowało o przyznaniu biało-czerwonego Godła, bez trudu znajdzie, choćby na naszej stronie internetowej jasną informację. Zgłoszenie przechodzi dwuetapowy proces weryfikacji, analizują je wybitni profesjonaliści w swoich dziedzinach, eksperci z uczelni oraz instytutów badawczych. Dopiero po ich ocenie te zgłoszenia, które przejdą przez weryfikacyjne sito, trafiają do Kapituły. Wyróżnikiem Konkursu „Teraz Polska” jest stuprocentowa przejrzystość stosowanych procedur. I zgłaszający, i konsument mają pewność, że jeśli Godło zostało przyznane – nastąpiła wcześniej drobiazgowa weryfikacja.
Naturalnie, najbardziej nawet prestiżowa nagroda nie jest po to, by cieszyć serce prezesa firmy, ale by pomóc w działaniach marketingowych. Laureaci Godła „Teraz Polska” mają do dyspozycji cały pakiet biznesowych korzyści. To przede wszystkim prawo do umieszczania Godła na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszystkich materiałach promocyjnych przeznaczonych zarówno na rynek krajowy, jak i zagraniczny. To promocja na łamach wydawanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Magazynu Teraz Polska”. To możliwość promowania się podczas organizowanych przez nas debat, konferencji i webinarów plus członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów i przyjaciół Fundacji oraz osobistości ze świata biznesu, nauki, kultury, sportu.
Nie musicie, Drodzy Państwo, wierzyć mi na słowo – spójrzcie na listę setek laureatów z ponad trzydziestu lat funkcjonowania Godła „Teraz Polska”. Są na niej i małe, rodzinne firmy, i rynkowi giganci; także ci, którzy w momencie zdobycia Godła dopiero rozwijali skrzydła, a dzisiaj szybują w blasku sukcesu. A najlepiej – spróbujcie swoich sił! Macie czas do końca stycznia!
Godło „Teraz Polska” nie jest rodzajem pucharu „na zachętę” czy „za całokształt” - jest CERTYFIKATEM JAKOŚCI. Jeśli konsument zadaje sobie pytanie: co zdecydowało o przyznaniu biało-czerwonego Godła, bez trudu znajdzie, choćby na naszej stronie internetowej jasną informację. Zgłoszenie przechodzi dwuetapowy proces weryfikacji, analizują je wybitni profesjonaliści w swoich dziedzinach, eksperci z uczelni oraz instytutów badawczych. Dopiero po ich ocenie te zgłoszenia, które przejdą przez weryfikacyjne sito, trafiają do Kapituły. Wyróżnikiem Konkursu „Teraz Polska” jest stuprocentowa przejrzystość stosowanych procedur. I zgłaszający, i konsument mają pewność, że jeśli Godło zostało przyznane – nastąpiła wcześniej drobiazgowa weryfikacja.
Naturalnie, najbardziej nawet prestiżowa nagroda nie jest po to, by cieszyć serce prezesa firmy, ale by pomóc w działaniach marketingowych. Laureaci Godła „Teraz Polska” mają do dyspozycji cały pakiet biznesowych korzyści. To przede wszystkim prawo do umieszczania Godła na nagrodzonych produktach i usługach oraz we wszystkich materiałach promocyjnych przeznaczonych zarówno na rynek krajowy, jak i zagraniczny. To promocja na łamach wydawanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Magazynu Teraz Polska”. To możliwość promowania się podczas organizowanych przez nas debat, konferencji i webinarów plus członkostwo w Klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym laureatów i przyjaciół Fundacji oraz osobistości ze świata biznesu, nauki, kultury, sportu.
Nie musicie, Drodzy Państwo, wierzyć mi na słowo – spójrzcie na listę setek laureatów z ponad trzydziestu lat funkcjonowania Godła „Teraz Polska”. Są na niej i małe, rodzinne firmy, i rynkowi giganci; także ci, którzy w momencie zdobycia Godła dopiero rozwijali skrzydła, a dzisiaj szybują w blasku sukcesu. A najlepiej – spróbujcie swoich sił! Macie czas do końca stycznia!