Mija dokładnie miesiąc od startu naszego nowego serwisu. MamaDu.pl to angażujący magazyn dla rodziców, który w ciągu ostatnich 30 dni odwiedziło ponad 430 tysięcy unikalnych użytkowników.
REKLAMA
Magazyn MamaDu.pl po miesiącu od otwarcia wyrasta na najpoważniejsze medium skierowane do rodziców w polskim internecie. MamaDu przy współpracy spółki GLOB360 i Anny Muchy ruszyło 15 września – dokładnie miesiąc temu. To dobra okazja do pierwszego podsumowania. W tym czasie nasz nowy serwis zanotował 430 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali niemal 1,1 mln odsłon. Dziękujemy wszystkim czytelnikom i autorom!
redaktor naczelna i dyrektor zarządzająca MamaDu.pl
Otrzymujemy bardzo wiele pozytywnych sygnałów, że właśnie takiego serwisu oczekują nie tylko rodzice, ale także partnerzy biznesowi: odważnie podejmującego nawet trudne tematy, aktualnego i przede wszystkim angażującego czytelników. Bardzo się cieszę, że do współpracy zapraszają nas kolejni partnerzy a MamaDu staje się ważnym uczestnikiem dyskusji o rodzicielstwie w Polsce.
Równie dużą popularnością, co artykuły redakcyjne, cieszą się wpisy naszych blogerów. A tych jest już ponad czterdziestu.
Na łamach MamaDu publikują m.in. Anna Mucha, Małgorzata Terlikowska, Agnieszka Pomaska, Agnieszka Graff, Anna Dziewit-Meller, Tata w pracy i wielu innych. Grupa blogerów powiększyła się ostatnio m.in. o wieloletniego wicenaczelnego Gazety Wyborczej i współtwórcę akcji "Rodzic po ludzku" Piotra Pacewicza, znanych blogerów Annę Gidyńską i Marka Wieruszewskiego, piszącą na tematy prawne Dominikę Figułę i rysowniczkę Miriolę Dzik. Całą listę blogerów możecie zobaczyć tutaj.
Do zespołu dziennikarzy MamaDu od listopada dołączy Joanna Ćwiek do tej pory związana z "Rzeczpospolitą". Od października dla MamaDu pracuje także dziennikarz Radia Kolor Michał Dobrołowicz.
MamaDu to drugi z trzech serwisów, które wydaje grupa GLOB360. Trzecim z nich jest uruchomiony 14 października ASZdziennik.pl. Satyryczny serwis ze zmyślonymi newsami przygotowywanymi przez Rafała Madajczaka.
