Tylko w lipcu serwisy Grupy naTemat odwiedziła rekordowa liczba unikalnych użytkowników – było ich łącznie niemal 9 milionów. Dziękujemy, to dla Was każdego dnia tworzymy nasze treści.
Wynik cieszy tym bardziej, że udało się osiągnąć go w lipcu, czyli teoretycznie lżejszym, bo wakacyjnym miesiącu. Rok do roku zasięg wszystkich serwisów Grupy naTemat urósł aż o 59 procent.
Lipiec to również rekordowy miesiąc dla biznesowego serwisu tematycznego INNPoland, który zakończył go z wynikiem 945 tys. unikalnych użytkowników (wzrost o 104 procent rok do roku). To efekt doskonałego rozumienia produktu oraz grupy docelowej, do której kierowany jest serwis.
Wzrosty odnotowuje także satyryczny ASZdziennik, który jest częścią Grupy naTemat. Serwis osiągnął w lipcu 1,4 miliona unikalnych użytkowników i rok do roku urósł o… 235 procent!.
– ASZdziennik, podobnie jak fejsbuki Czytelników, od kilku miesięcy żyje polityką mniej niż kiedyś. Przerzuciliśmy część zasobów na tematykę sportową, popkulturę i lifestyle. I to właśnie procentuje – komentuje Rafał Madajczak, twórca ASZdziennika. Serwis błyskawicznie rośnie też biznesowo, bo sprzedaż wzrosła aż o 400 procent, licząc miesiąc do miesiąca 2015 i 2016.
BLISS to część lifestylowa serwisu naTemat i jednocześnie najmłodszy serwis Grupy, który premierę miał na początku maja tego roku. Po niespełna trzech miesiącach serwis odnotowuje blisko 2 miliony odsłon i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród reklamodawców.Wydawany przez Grupę magazyn parentingowy MamaDu urósł natomiast o 72 procent względem roku poprzedniego.
Grupa naTemat pracuje także nad uruchomieniem serwisu TruDat, na który wygrała od Google grant w wysokości 250 tys. euro. Sam projekt oraz materiały promujące można zobaczyć na www.trudat.natemat.pl
Według Gemius Audience w kwietniu br. strony Grupy naTemat zanotowały łącznie (z uwzględnieniem współodwiedzalności) 4,95 mln mln realnych użytkowników.