
Reklama.
"Jesteś tak dobry, jak twój ostatni mecz" – mówi znane powiedzenie. Nasz październikowy mecz okazał się świetny. Wszystkie serwisy naszej Grupy: naTemat, INNPoland, MamaDu i ASZdziennik rok do roku zanotowały wzrosty.
Wzrosty Grupy naTemat w październiku
dane porównane rok do roku
– naTemat: 6,31 mln UU +25,37%
– ASZdziennik: 1,10 mln UU +46,77%
– INNPoland: 1,05 mln UU +101,87%
– MamaDu: 683 tys. UU +28,50%
Tylko w październiku odwiedziło nas niemal 9,2 mln unikalnych użytkowników. Udało się nam policzyć Was naprawdę dokładnie – 9 161 433. Ten wynik cieszy, ale równie mocno cieszą nas dwa indywidualne rekordy naszych serwisów, które nigdy wcześniej w historii swojego istnienia nie były aż tak popularne.
Mowa o naTemat, które zanotowało 6,31 mln UU, oraz INNPoland, które po raz pierwszy przekroczyło barierę 1 mln UU. To gigantyczne wzrosty zarówno względem poprzedniego miesiąca, jak i ubiegłego roku. Na deser zespół INNPoland pod koniec października przy współpracy z Natalią Hatalską, czołową polską ekspertką technologiczną, przygotował także specjalne wydanie całego serwisu. Efekt możecie zobaczyć tutaj.
W ramach serwisu naTemat wydajemy także pierwszy w Polsce magazyn o smartlife Bliss, który istnieje dopiero od maja tego roku. W związku z tym z oczywistych powodów wzrostów rok do roku zaraportować jeszcze nie możemy, ale wiemy, że każdego miesiąca materiały te notują ok. 2 mln odsłon. Możemy pochwalić się za to wyjątkową w skali polskiego internetu kampanią wideo, jaką Bliss realizuje wspólnie z firmą De'Longhi.
Dobre wieści docierają do nas także z Facebooka. Z raportu firmy badawczej Sotrender wynika, że fanpage naTemat po raz kolejny (wrzesień 2016) był najbardziej interaktywną marką na polskim Facebooku.
Dziękujemy za to, że każdego dnia jesteście z nami, a z miesiąca na miesiąc jest Was coraz więcej. W żadnym z tych wyników nie było przypadku, a są one konsekwencją planowanych działań. Dzięki Wam naTemat od lat plasuje się w pierwszej dziesiątce (8. miejsce) polskich serwisów informacyjnych i publicystycznych. Firma z zaledwie 5-letnią historią pod wzlędem oglądalności w tej kategorii ustępuje tylko gigantycznym wydawnictwom z wielkim zapleczem.
Wracając jednak do meczowej anegdoty z początku tekstu – jest już listopad i kolejny mecz się rozpoczął. Do zobaczenia!
PS Od kilku miesięcy pracujemy nad czymś wyjątkowym, już niedługo zobaczycie efekty!