Jeśli najbliższe 12 miesięcy będą dla nas tak dobre, jak wieści, które spłynęły w Nowy Rok, zapowiada się cudowny 2017. To kolejny miesiąc z rzędu, w którym nasze serwisy biją swoje rekordy oglądalności. Ale to nie wszystko. Po raz pierwszy w historii wszystkie serwisy z Grupy naTemat osiągnęły łącznie 10 mln unikalnych użytkowników!
A wszystko to jest symboliczne, bo dokładnie dzisiaj mija równo 5 lat (2 stycznia 2012 roku), odkąd ówczesny zespół naTemat po raz pierwszy w ogóle pojawił się wspólnie w newsroomie. naTemat wystartowało niecałe 2 miesiące później. Jeszcze w małej kamienicy na ul. Koszykowej w Warszawie zaplanowaliśmy coś, co z małej redakcji pracującej przy jednym stole, zmieniło się w medialną Grupę, która wydaje kilka serwisów i zatrudnia kilkadziesiąt osób.
Ale przejdźmy do konkretów, po które Was tutaj zaprosiliśmy.
To już trzeci miesiąc z rzędu, gdy serwisy Grupy naTemat biją swoje rekordy oglądalności. Październik i listopad były dla nas wyjątkowe nie tylko ze względu wyników, o których więcej pisaliśmy tutaj. To także cała nowa strona główna, która jest początkiem zmian wizualnych w naszych wszystkich serwisach. Tego wszystkiego nie byłoby jednak bez Was i to dzięki Wam mamy przyjemność zakomunikować kilka ważnych wyników, które udało się nam osiągnąć w grudniu.
naTemat.pl, nasz największy serwis, po raz pierwszy w swojej historii osiągnął aż 7 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. To o ponad 600 tys. UU więcej niż zaledwie miesiąc wcześniej! (w skład tego wyniku wchodzą także materiały Bliss - naszego magazynu o smart life). W grudniu pobiliśmy także jednodniowy rekord – nigdy wcześniej jednego dnia nie było u nas tak dużo użytkowników, którzy w 24 godziny wygenerowali aż 1 mln sesji! Dla porównania, tego jednego dnia było Was aż o 200 tys. więcej niż przez cały pierwszy miesiąc działalności naTemat!
Hat-tricka wynikowego ustrzelił także INNPoland.pl – serwis o biznesie, nauce i innowacjach. W grudniu po raz kolejny zanotował ponad 1,1 mln unikalnych użytkowników. Do tego dochodzi satyryczny ASZdziennik.pl również ze swoimi 1,1 mln unikalnych użytkowników, a także magazyn dla rodziców MamaDu.pl (ponad 800 tys. unikalnych użytkowników).
To wszystko razem daje nam w serwisach Grupy naTemat okrągłe...
10 mln unikalnych użytkowników
W tle tego wszystkiego jest także raport Sotrendera za listopad 2016, z którego wynika, że naTemat był po raz kolejny najbardziej interaktywną marką na Facebooku. To także na naszym Facebooku mogliście śledzić kilkugodzinną relację z komentarzem na żywo do tego, co działo się podczas protestu na sejmowej mównicy. Na żywo śledziło ją 7-8 tysięcy internautów! Nie możemy sobie przypomnieć równie popularnej relacji na Facebookach polskich mediów.
I last, but not least – z październikowego badania Megapanel wynika, że naTemat.pl jest 7. największym serwisem w Polsce w kategorii informacje i publicystka. Przed nami są już tylko największe spółki medialne z wieloletnią historią. Nigdy wcześniej nie byliśmy tak wysoko, a w lutym obchodzimy dopiero (lub już) piątą rocznice naszego istnienia.
Powiedzieć, że jesteśmy dumni, to jak nic nie powiedzieć. Dziękujemy Wam bardzo i gwarantujemy, że każdego dnia staramy się robić jeszcze bardziej angażujące, innowacyjne i jakościowe materiały.