W październiku do naTemat dołączają dwie profesjonalistki: Maria Peltz-Orlińska oraz Zuzanna Partyka.

REKLAMA
Maria Peltz-Orlińska zbierała zawodowe doświadczenia w dużych spółkach mediowych. W wydawnictwie Murator S.A. pracowała na stanowisku Dyrektora Serwisów Styl Życia. Wcześniej w Agora S.A. pełniła funkcję Kierownika Projektów Internetowych. Maria Peltz-Orlińska jest doświadczonym menadżerem. - Jej przyjście do nas to kolejny etap rozwoju serwisu - mówi dyrektor zarządzający naTemat Tomasz Machała. Maria Peltz-Orlińska będzie w naTemat pełniła funkcję Dyrektor do Spraw Rozwoju. - Będzie odpowiadała za rozwój produktów i nowych projektów serwisu. Cieszę się, że zdecydowała się przejść do naTemat z dużego wydawnictwa, widząc u nas kontynuację swojego zawodowego rozwoju - dodaje Tomasz Machała.
Zuzanna Partyka przechodzi do naTemat z wydawnictwa Valkea, gdzie pracowała na stanowisku Manager Działu Reklamy Aktivist & Exklusiv. -Zuzanna Partyka będzie rozwijać i sprzedawać unikalne produkty reklamowe naTemat na stanowisku Dyrektor Sprzedaży. Nasze podejście do reklamy całkowicie różni się od tego innych wydawców. Oni wierzą w nisko angażujące i agresywne banery display, my w projektowane wspólnie z klientem, wysoko angażujące, dające użytkownikowi dodatkową wartość i po prostu ładne formaty rich media - mówi Tomasz Machała.
Specjalność naTemat to wymyślony przez NextWeb Media innowacyjny i angażujący użytkownika kilkanaście razy bardziej niż banery format reklamowy Power Content. Unikalne podejście do reklamy w naTemat, to także propozycja partnerstw przy blogach, format "Ogłoszenie" z fantastycznym, sięgającym 3,90% wskaźnikiem CTR. Od tygodnia naTemat wyświetla także "największą reklamę w internecie". Format "Big Power" to ponad 1 milion px. W reklamie szukamy tego, co najlepsze jednocześnie dla wydawcy, użytkownika i reklamodawcy.
naTemat to wyjątkowa grupa docelowa. Ponad 60% użytkowników serwisu jest w wieku 15 - 34 lata, ponad 60% ma wyższe wykształcenie. Większość mieszka w największych polskich miastach. W Warszawie serwis dociera do co czwartego internauty o ponadprzeciętnych dochodach w grupie wiekowej 25 - 34 lata. W całej Polsce zasięg naTemat w tej grupie to 21%. W kilku województwach docieramy do 57 - 82% tej grupy docelowej (wszystkie dane za badaniami Megapanel PBI/lipiec 2012).
- Zuzanna Partyka wzmacnia sprzedaż naTemat. Będzie ściśle współpracować z bardzo kompetentnym i mającym na koncie liczne sukcesy zespołem sprzedaży NextWeb Media, któremu przy tej okazji dziękuję za ciężką pracę dla nas - mówi Tomasz Machała.