Reklama.
W dzisiejszej Polityce tekst Mariusza Janickiego o "umyśle tabloidowym". W artykule znajduje się spory fragment poświęcony jednemu z ostatnich felietonów redaktora naczelnego naTemat Tomasz Machały. Cieszymy się, że Polityka zauważa nasz wkład w dyskusję o kondycji i o przyszłości polskich mediów.
Media potrzebują menadżerów, którzy będą mieli odwagę pójść wbrew rynkowi. Którzy wyjaśnią rynkowi, że prestiż, że grupa docelowa są wartościami o takiej samej wadze, jak masa, jak liczba. Menadżerów którzy nie będą zwalali na widzów/czytelników/użytkowników, ale zaczną od próby zmiany rynku reklamy. Którzy tak jak szef AOL Tim Armstrong w Stanach Zjednoczonych zaryzykują giełdowe wyceny spółek, by zrobić coś przełomowego. Armstrong dwa lata temu ogłosił, że nowe formaty reklamowe AOL mają być przyszłością reklamy graficznej w sieci. Mają zakończyć odsłonowy model rozliczeń wydawców z reklamodawcami w serwisach wysokiej jakości. Tylko tacy ludzie mogą zmienić media. Na rynku potrzebna jest wizja i odwaga. Oprócz menadżerów potrzebni są też politycy, którzy stworzą wreszcie system wsparcia dla misji. Może TVN także mogłaby z takiego funduszu korzystać, by wesprzeć niektóre produkcje. Może powinien powstać przejrzysty system zabiegania o państwowe granty na rzecz produkcji ważnych treści. I w telewizji i w prasie i w internecie.