Spraw, żeby biły się o ciebie światowe koncerny. Naucz się budować markę od największych
Artykuł powstał przy współpracy z firmą CK Sport Management
23 lutego 2016, 20:16·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 23 lutego 2016, 20:16
Jak doszło do tego, że Robert Lewandowski został twarzą CocaColi i Gilette? Ile osób pracowało nad jego wizerunkiem? Weź udział w wyjątkowym szkoleniu prowadzonym przez najbliższych współpracowników „Lewego” i dowiedz się, co zrobić, żeby zaistnieć w mediach. Serwis NaTemat zaprasza na konferencję pt. „Lewy jakiego nie znacie”, którą objął patronatem.
Reklama.
Sukces w kuluarach
18 kwietnia najbliżsi współpracownicy Roberta Lewandowskiego odwiedzą Akademię Leona Koźmińskiego. Będzie można poznać od podszewki tajniki współpracy z gwiazdą i dowiedzieć się, jak kapitan reprezentacji Polski zaistniał w main streamie. Sztab ludzi odpowiedzialnych za sukces „Lewego” zdradzi, jak sportowcowi udało się odnieść sukces w świecie biznesu.
O swoich osobistych doświadczeniach podczas współdziałania ze słynnym piłkarzem opowiedzą: Cezary Kucharski, Mariusz Siewierski, Monika Rebizant, Tomasz Zawiślak oraz zespół UNICEF Poland. Pokażą oni, jak zbudować dobrze rozpoznawalną polską markę na światowym poziomie.
- Uznaliśmy, że należy spojrzeć na postać Roberta Lewandowskiego z innej perspektywy. Wszyscy podziwiamy jego bramki, ale nie zdajemy sobie sprawy z tego, że jest on też dziś największą marką promocyjną naszego kraju i należy to wykorzystać. Inna sprawa, że dostrzegamy spore luki w polskim marketingu sportowym i tym wydarzeniem chcemy tej "pustce" wyjść naprzeciwko - mówią pomysłodawcy i współorganizatorzy konferencji Jakub Fila oraz Kamil Szendera.
Wydarzenie skupi osoby zajmujące się reklamą, sportem i PR-em, marketerów oraz ludzi biznesu. Stanie się platformą, umożliwiającą wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Ciekawostkę stanowi fakt, że uczestnicy konferencji uzyskają dostęp do niepublikowanych nigdy wcześniej informacji na temat Roberta Lewandowskiego. Udział w zajęciach szkoleniowych zostanie poświadczony certyfikatem własnoręcznie podpisanym przez wszystkich prelegentów.
Sportowiec godny naśladowania
Robert Lewandowski jest ikoną sportu, której nie trzeba przedstawiać fanom piłki nożnej. Obecnie to jedna z najlepiej rozpoznawalnych postaci polskiego sportu, od 2008 r. związana z reprezentacją Polski, a od lipca 2014 r. – także zawodnik Bayernu Monachium. Współpracuje z takimi markami, jak HUAWEI, Nike, CocaCola czy Gilette. Mistrz Polski i Niemiec, zdobywca złotych pucharów oraz Sportowiec Roku 2015, zapracował na swój sukces ciężką pracą. Nie zaszedłby jednak tak daleko, gdyby nie sztab ludzi, który pracowali nad jego wizerunkiem w mediach.
Prelegenci: Cezary Kucharski
Właściciel grupy CK Sport Management, agent Roberta Lewandowskiego, były napastnik m.in. Legii Warszawa i reprezentacji Polski. Dzięki niemu polski piłkarz za granicą znaczy dziś o wiele więcej niż kiedyś. Najpotężniejszy agent piłkarski w Polsce, jeden z najpotężniejszych w Europie.
Mariusz Siewierski
Już dziś myśli o tym, co Robert będzie robił po zakończeniu kariery. Czuwa nad wszystkimi umowami reklamowymi Roberta, mówiąc krótko: sprzedaje markę „Lewandowski”. Współpracuje z największymi potentatami biznesowymi na świecie.
Monika Rebizant
Gdyby nie ona, „Lewy” nie udzieliłby żadnego wywiadu i… nie miałby chwili wolnego. Nie tylko mózg, ale też serce całego przedsięwzięcia pt. „Robert Lewandowski najlepszym polskim piłkarzem”. To jej praca umożliwia na co dzień Robertowi współpracę i realizowanie kolejnych celów w kampaniach reklamowych i prospołecznych.
Tomasz Zawiślak
Zna Roberta od małego, kumplują się właściwie od urodzenia. To on prowadzi największe polskie konto na Facebooku! W grupie Lewandowskiego zajmuje się szeroko pojętymi mediami społecznościowymi, na konferencji dowiecie się czemu online musi być niemal 365 dni w roku i 24 godziny na dobę.
zespół UNICEF Poland
Robert Lewandowski jako Ambasador Dobrej Woli UNICEF dzięki udziałowi w kampaniach społecznych pomaga dzieciom na całym świecie. Na konferencji zostaną m.in. zaprezentowane unikalne materiały wideo z wyjazdu Roberta do obozu dla uchodźców w Jordanii, przedstawione zostaną też kulisy i efekty kampanii Roberta, a uczestnicy dowiedzą się jak marka „Lewandowski” przekłada się na realną, finansową pomoc potrzebującym.
Prowadzenie: Jakub Fila, Kamil Szendera
Podczas konferencji „Lewy jakiego nie znacie” uczestnicy zyskają dostęp do wiedzy, którą dysponuje tylko wąskie grono specjalistów. Wydarzenie pozwoli zgromadzić w jednym miejscu wpływowych ludzi ze świata biznesu. Zyskają na nim nie tylko uczestnicy, którzy otrzymają po szkoleniu prestiżowe certyfikaty, ale także potrzebujące dzieci. Część dochodów z biletów zostanie przekazana na rzecz organizacji UNICEF.
Więcej informacji na temat konferencji znajduje się pod adresem: www.kozminski.edu.pl.