Polskie Radio odmówiło wyemitowania spotu promującego weekendowe wydanie „Wyborczej” z plakatem Lecha Wałęsy

Lech Wałęsa od kilkunastu dni jest bohaterem nagłówków.
Lech Wałęsa od kilkunastu dni jest bohaterem nagłówków. Fot. S.Kamiński/Agencja Gazeta
Sobotnio-niedzielne wydanie „Gazety Wyborczej” można kupić z plakatem przedstawiającym wizerunek Wałęsy, który można zabrać na demonstrację KOD-u. Polskie Radio nie odmówiło emisji spotu reklamującego to wydanie. Tłumaczyli, że reklama wydania została zgłoszona do biura zbyt późno. "Wyborcza" twierdzi jednak, że to polityczne posunięcie.

„Portret nieznanego mężczyzny z wąsem” autorstwa Jacka Federowicza miał być reklamowany, jako sposób na wyrażenie solidarności z byłym prezydentem. – Zabierz plakat na demonstrację, powieś w pracy, w domu. Wyraź swoją solidarność z Lechem Wałęsą – zachęcał lektor.

W sobotę w Warszawie odbędzie się manifestacja Komitetu Obrony Demokracji, podczas której uczestnicy wezmą udział w akcji zorganizowanej przy współpracy „Wyborczej” i Onetu - „Solidarni z Lechem”.
W piątek „Gazeta Wyborcza” poinformowała, że Agencja Reklamy Polskiego Radia spot odrzuciła, ponieważ zgłoszono go do emisji zbyt późno. Jednak gazeta twierdzi, że nadawca poprosił o przesłanie poprawionej wersji reklamy „Magazynu Świątecznego”. „Wyborcza” zastosowała cenzurę, i wyrazy takie jak „demonstracja” i „Lech Wałęsa” -„wypikała”, jednak ta wersja spotu również nie została wyemitowana.

źródło: Wirtualne Media
Trwa ładowanie komentarzy...