Studium przed- i poalkoholowych zachowań, czyli "The Wine Project"
Studium przed- i poalkoholowych zachowań, czyli "The Wine Project" Fot. Marcos Alberti
Reklama.
– Jest takie powiedzenie o winie, które bardzo mi się podoba, a brzmi mniej więcej tak: Pierwsza lampka dotyczy jedzenia, druga kręci się wokół miłości, a trzecia to już zamęt w głowie – mówi Alberti. – Chciałem sprawdzić, czy faktycznie o to chodzi w piciu – dodaje.
logo
Fot. Marcos Alberti
logo
Fot. Marcos Alberti
logo
Fot. Marcos Alberti
logo
Fot. Marcos Alberti
Artysta zaprosił bliskie mu osoby do studia i zaczął je fotografować. – Pierwsze zdjęcie powstało w chwili, gdy bohater ledwo wszedł – tłumaczy – Kolejne, po 1, 2 i 3 lampce wina. Nic wielkiego, twarz i ściana, razem cztery razy.
logo
Fot. Marcos Alberti
logo
Fot. Marcos Alberti
logo
Fot. Marcos Alberti
Alberti nie uważa "The Wine Project" za życiowe osiągnięcie, ale nie zaprzeczy, że robi nim wrażenie. Z prostego powodu – bez względu na to, skąd jesteśmy, gdy idzie o wino, mówimy w tym samym języku.
źródło: adweek.com

Napisz do autorki: karolina.blaszkiewicz@natemat.pl