
Mezalians z lamusa
Piękno tkwi w oku patrzącego. To otoczenie ma problem, jeśli nie jest w stanie zaakceptować związku różniących się, ale zakochanych w sobie osób
Izraelska modelka Bar Refaeli działa na wyobraźnię wielu mężczyzn, także twórców reklamy serwisu internetowego GoDaddy.com. Reklama z udziałem pięknej Izraelki miała pojawić się przed rozgrywkami Super Bowl. Na ekranie modelka wymienia namiętny pocałunek z mało atrakcyjnym mężczyzną. Ten fakt najprawdopodobniej wywołał oburzenie szefów stacji, skoro postanowili filmik ocenzurować. Twórcom reklamy z pewnością nie spodobało się naruszenie tabu. Czy dobór partnerów pod kątem fizycznej atrakcyjności to kulturowa norma, której przełamanie wzbudza kontrowersje?
Piękno tkwi w oku patrzącego. To otoczenie ma problem, jeśli nie jest w stanie zaakceptować związku różniących się, ale zakochanych w sobie osób