Prawicowy dziennikarz stracił w porównaniu do zeszłego roku aż 110 tys. widzów. Jego program "Jan Pospieszalski. Bliżej" w TVP Info, przegrywa walkę o widza w zestawieniu z konkurencyjną stacją TVN24.
Badanie, które przeprowadzono na zlecenie Nielsen Audience Measurement, dotyczy emisji programu od stycznia do 8 maja tego roku. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl w tym czasie Pospieszalskiego oglądało średnio 267 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu z 2013 roku - było to 377 tys. osób.
Największą oglądalnością "Jan Pospieszalski. Bliżej" cieszył się w tym roku 20 lutego, gdy prowadzący gościł w programie Andrzeja Celińskiego, Joannę Fabisiak i Jarosława Sellina oraz Włodzimierza Pawlika - zdobywcę nagrody Grammy. Wówczas TVP Info zgromadziło przed telewizorami ponad pół miliona widzów.
Telewizja publiczna emitując program Pospieszalskiego, przegrywa walkę o widza z TVN24, która w tym czasie pokazuje „Szkło kontaktowe” i magazyn „Dzień po dniu”. TVP Info na tym polu wypada lepiej od emitowanych w tym czasie programów Polsat News.