– Szanowni Państwo, po pięciu latach współpracy informujemy, że w dniu dzisiejszym, tj. 03.09.2014, marka klubów Cocomo kończy swoją działalność – taki komunikat opublikowano na oficjalnej stronie sieci klubów Cocomo.
Informację mówiącą o tym, że należąca do agencji reklamowo-marketingowej Event marka Cocomo kończy działalność, szybko podchwycił prezydent Sopotu Jacek Karnowski, który w środę pozwał siec klubów go-go.
Władze Sopotu uważają, że kluby Cocomo prowadzą nieuczciwą konkurencję i naruszają dobre imię miasta.
W tym roku głośno zrobiło się o relacjach klientów Cocomo, którzy przekonywali, że po wypiciu w klubie kilku drinków tracili świadomość, po czym budzili się z rachunkiem opiewającym na znaczną kwotę. Obecnie toczy się kilkadziesiąt śledztw dotyczących sieci Cocomo.
–Wszystko to przynosi miastu złą sławę i wpływa zapewne na opinię o wszystkich lokalach w mieście – powiedział „Gazecie Wyborczej” Karnowski. Na razie nie wiadomo, czy dotychczasowe kluby Cocomo zostaną definitywnie zlikwidowane, czy tylko zmienią markę, pod którą funkcjonują.