Fronda.pl krytykuje reklamę Sprite'a.
Fronda.pl krytykuje reklamę Sprite'a. Fot. Screen z youtu.be/_iX9ZGUoUWI

Stojący na straży moralności i czystości Polaków portal Fronda.pl dopatrzył się kolejnego naruszenia obyczajów. Według dziennikarzy serwisu Tomasza Terlikowskiego emitowana od kilku tygodni reklama napoju Sprite łamie zasady. Dlatego czytelnicy powinni spamować facebookowy profil marki memami, które przygotowała redakcja.

REKLAMA
Katolicy spod znaku Fronda.pl są znani z organizowania bojkotów i protestów wszystkich firm, które w jakiś sposób naruszą ich obraz świata. Teraz padło na koncern Coca-Cola, produkujący napój Sprite. Któryś z pracowników Tomasza Terlikowskiego trafił w telewizji na emitowaną od kilku tygodni reklamę przedstawiającą parę całujących się nastolatków. Fronda.pl postanowiła opisać akcję Stowarzyszenia Twoja Sprawa.

#PrawdaJestTaka, że producenci klipu poszli po linii najmniejszego oporu, uznając, że uwagę widza może zatrzymać tylko półnaga kobieta z obfitym biustem. Co więcej, tym razem nie wystarczyła już nawet dorosła kobieta, zdecydowano się rozebrać nastolatkę (nawet jeśli zatrudniona aktorka jest pełnoletnia). Czytaj więcej

Wyraźnie widać, że zamierzają uprawiać seks, a to – jak wiadomo – dozwolone jest tylko po ślubie. Do tego aktorka ma na sobie tylko spodnie i stanik, który nieudolnie próbuje zdjąć jej absztyfikant. Takie nagromadzenie bezeceństw nie mogło pozostać bez reakcji „Portalu poświęconego” (tak reklamuje się Fronda.pl).
Dlatego katoliccy publicyści przygotowali akcję spamingową – namawiają swoich czytelników do wyrażania swojego protestu na Facebooku marki i udostępnianiu tam przygotowanego przez nich mema. Może być trudno, bo link, gdzie można go pobrać… nie istnieje. A wydawałoby się, że Fronda.pl ma protestowaniu w małym palcu i takie wpadki się jej nie zdarzają.