Różowa Wstążka, czyli październikowa Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

Fragment visuelu kampani Estēe Lauder
Fragment visuelu kampani Estēe Lauder Fot. Materiały prasowe
„Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę", to hasło tegorocznej akcji marki Estēe Lauder. Na całym świecie wspiera ona badania, edukację i usługi medyczne związane z profilaktyką nowotworów piersi. Co roku bierze w niej udział wiele marek kosmetycznych. Do tej pory udało się zebrać aż 53 miliony dolarów. To pieniądze mądrze zainwestowane, które pomagają milionom kobiet.


Różową wstążkę zna, a przynajmniej kojarzy każda z nas. To znak rozpoznawczy walki z rakiem piersi. Założycielką Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi i pomysłodawczynią akcji z różową wstążką była Evelyn Lauder. Dzięki jej inicjatywie, powstał światowy ruch, który poprawia jakość życia kobiet chorych, świadomość tych, które mają szansę odpowiednio wcześnie zgłosić się do lekarza, a także profilaktykę leczenia młodych kobiet i dziewczynek z grupy podwyższonego ryzyka. Tu walka toczy się o ich zdrowie, więc najwspanialsze jest to, że w akcji bierze udział aż 70 krajów.
Przez ponad dwadzieścia lat trwania tej kampanii udało się przeprowadzić aż 152 projekty badawcze związane z rakiem piersi. Opracowano również szczepionkę, którą można podawać osobom na wczesnym etapie raka piersi. I co najważniejsze - oswojono nas ze świadomością, jak ogromny jest problem zachorowalności na ten nowotwór na całym świecie. Dotyczy on milionów kobiet, ich matek, babć i córek. A fakt, że kupując przyjemny drobiazg: kosmetyk, torebkę czy bransoletkę możemy Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi wesprzeć - jest budujący. Dziś pomagamy my, być może jutro ktoś pomoże nam.
W tym roku Estēe Lauder przeznacza 20 procent ceny limitowanych produktów (głównie kosmetycznych) z różową wstążką firma Estēe Lauder (Poland) na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Cieszymy się, że wśród już kultowych przedmiotów takich, jak pielęgnacja Estee Lauder czy makijaż Bobbi Brown (błyszczyki w intensywnie różowych odcieniach) znalazły się również polskie produkty i polskie marki. Jak bransoletki Ani Kruk, Torby Wittchen, świece zapachowe Yankee Candle. Kampanię wspierają również linie lotnicze LOT i Centrum Medyczne Medicover.
Oby takich akcji wspierających było więcej, a zachorowań - coraz mniej.

Chcesz więcej stylu? Polub nas na Facebooku!
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...