
W związku z epidemią eboli władze Facebooka zachęcają internautów do finansowego wspierania walki z wirusem. Postawa firmy nie spodobała się pewnemu internaucie, który zapytał, ile na walkę z epidemią przekazał dotychczas sam Facebook, sugerując od razu, że humanitarne apele są w istocie zwykłym zabiegiem marketingowym. Internauta zapewne nie spodziewał się, że Mark Zuckerberg odpowie na jego wpis…
REKLAMA
Dyrektor generalny Facebooka odpisał, że przekazał na walkę z epidemią eboli 25 mln dolarów. Ponadto, jak zaznaczył, Facebook finansuje działania, które mają zapewnić zmagającym się z epidemią regionom Afryki Zachodniej połączenie z internetem.
Uwagi podejrzliwego internauty dotyczyły kampanii „Fight Ebola”. W jej ramach Facebook zachęca swoich użytkowników do wspierania organizacji, które walczą z epidemią i pomagają jej ofiarom. Firma wyłożyła także własne środki w celu zapewnienia ogarniętym epidemią regionom Gwinei, Liberii i Sierra Leone dostępu do internetu.
