Wczoraj w Soho Factory duet Paprocki&Brzozowski zaprezentował swoją nową kolekcję "Sex".
Wczoraj w Soho Factory duet Paprocki&Brzozowski zaprezentował swoją nową kolekcję "Sex".

W czwartek, 14 listopada, w warszawskim Soho Factory, odbył się pokaz duetu Paprocki&Brzozowski. "Sex" na wiosnę/lato 2015 zgromadził tłumy.

REKLAMA
Pierwsze kreacje, pokazywane w rytmie "Running up that hill" w wykonaniu Chromatics, zrobiły ogromne wrażenie. Na początku bardzo bieliźniane - dużo bieli i koronek, przekształciły się nagle w pełen zestaw zaaplikowanych przez kobiety zdaje się męskich elementów garderoby. Tak więc obok sukien z imponującymi rozcięciami - przedłużane marynarki i spodnie z rozszerzanymi nogawkami. Koronki i falbany kontra przyduże koszule. Rozcięcia i asymetria. Błysk i mat. Swobodne łączenie materiałów, kolorów i krojów.
logo
Przygotowania lookbooka kolekcji. Paprocki&Brzozowski
Wyszedł z tego dialog między kobietą a mężczyzną rozgrywający się na ciele za pomocą ubrań. Pełen pożądania i siły. "Sex". Wśród dość oczywistej gamy kolorystycznej, czyli chociażby bieli, czerni, granatów i pudrowego różu, pojawiły się: kanarkowa żółć, amarant i fiolet. Piękne.
Wśród detali znalazły się chociażby przywieszki w kształcie liści przypominających serca. Gdzieniegdzie przemknęły cekiny. Zadziwiające były bardzo widoczne, wszyte od zewnątrz, zamki.
logo
Modelki przechadzały się po wybiegu w seksownych kreacjach.
Kolekcja jest jedna bardzo spójna, całkiem udana i rzeczywiście seksowna. Jest elegancja, są bieliźniano-piżamowe inspiracje, elementy męskiej garderoby. Wszystko to jakoś ze sobą współgra, chociaż męskich modeli było tylko paru i chociaż pojawiły się też dresowe, miejskie bluzy z wypisanym na nich tytułem kolekcji. Bo w końcu, jak się w ostatecznym rozrachunku i finale dialogu okazało, był to seks z miłości.
logo
Fragment pokazu.
Co istotne, partnerem pokazu była firma Huawei, która właśnie zwraca się w stronę mody i lifestyle'u.
-Jesteśmy przekonani, że na rynku nowych technologii dobry produkt to już za mało. Jeszcze ważniejsze jest kreowanie idei, która buduje markę. Właśnie dlatego dbamy nie tylko o specyfikację techniczną i funkcjonalność naszych smartfonów, ale również o ich estetykę, design, oraz formę prezentowania. Media już docenily nasze urządzenia, teraz chcemy zaprezentować je tym, którzy interesują się modą i zachwycają się pięknem. Telefony Ascend Mate7 i Ascend P7 zostały zaprojektowane właśnie z myślą o nich - powiedział Wangyanmin, Director of CEE&Nordics Huawei Consumer Business Group.
Chcesz więcej stylu? Polub nas na facebooku!