Najbardziej irytującą reklama w historii? Walczy z nią Chuck Norris, a nawet... występująca w niej gwiazda
Bartosz Świderski
27 grudnia 2014, 17:15·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 27 grudnia 2014, 17:15
Jedna ze szkół reklamy mówi, że naprawdę skuteczna jest tylko taka, która irytuje. Silne emocje zapamiętujemy bowiem najlepiej, więc przy okazji jest szansa na zapamiętanie promowanej marki. We wszystkim trzeba jednak znać umiar. Zapomnieli chyba o tym twórcy nadawanej od kilkunastu dni co chwila reklamy sieci Media Expert, do której zaangażowano piosenkarkę Ewelinę Lisowską...
Reklama.
Pomysł na kampanię Media Expert wydawał się banalnie prosty i stuprocentowo skuteczny. Znana i sympatyczna twarz młodej piosenkarki, jej największe przeboje przerobione na hymny reklamowe sieci, a na deser kilka śmiesznych ujęć. Żeby nie ryzykować, Media Expert zamówił też tyle czasu antenowego w największych stacjach, by od Eweliny Lisowskiej śpiewającej "włączamy niskie ceny" nie można było uciec. Pomysł idealny?
Jasne, że tak! Szczególnie na to, by natychmiast stać się przedmiotem kpin całego internetu. Najpierw o wszechobecnej i irytującej kampanii reklamowej sieć postanowiła wypowiedzieć się ustami Michaela Scotta z "The Office"...
Powstrzymać tę kuriozalną sytuację próbował także "Siara"...
Kiedy i to nie pomogło, polscy internauci postanowili wezwać na pomoc samego Chucka Norrisa, którego walka z irytującą reklamą staje się świątecznym hitem sieci...
Lepiej nawet od Chucka Norrisa ze skutecznością kampanii Media Expert rozprawiła się jednak... sama Ewelina Lisowska. Po tym, gdy zaczęły pojawiać się coraz to nowe satyryczne przeróbki reklamy z jej udziałem, piosenkarka postanowiła zabrać głos na Twitterze i swoim fanom odradziła... oglądanie tej reklamowej produkcji.