
Wirtualna Polska przeprosiła za kontrowersyjną reklamę, która zachęcała internautów do odwiedzenia jej strony. Baner reklamowy, pojawiający się na łamach innych serwisów, przedstawiał czarno-białe zdjęcie Roberta Leszczyńskiego oraz napis: „Znamy wyniki sekcji Leszczyńskiego. Sprawdź”.
REKLAMA
Katarzyna Halicka, rzecznik prasowa Grupy Wirtualna Polska, poinformowała portal WirtualneMedia.pl, że reklama została przygotowana przez zewnętrzną firmę, która nie poprosiła Wirtualnej Polski o akceptację projektu.
– Kampania SEM, o której mowa, prowadzona była przez agencję zewnętrzną i została wyemitowana bez naszej akceptacji, z naruszeniem wszystkich naszych wytycznych i wbrew wszelkim zasadom polityki wydawniczej Grupy WP – oświadczyła Halicka.
W związku z postępowaniem agencji Wirtualna Polska wyciągnęła względem niej przewidziane w umowie konsekwencje. Halicka przeprosiła w imieniu Wirtualnej Polski osoby urażone reklamą, w tym bliskich zmarłego 1 kwietnia Leszczyńskiego.
O reklamie zrobiło się głośno za sprawą dziennikarza „Newsweeka” Dariusza Ćwiklaka, który natrafił na nią podczas przeglądania stron internetowych.
źródło: WirtualneMedia.pl
