Wirtualna Polska przeprosiła osoby, które poczuły się urażone reklamą wykorzystującą wizerunek zmarłego Roberta Leszczyńskiego
Wirtualna Polska przeprosiła osoby, które poczuły się urażone reklamą wykorzystującą wizerunek zmarłego Roberta Leszczyńskiego Fot. Darek Ćwiklak / Twitter.com

Wirtualna Polska przeprosiła za kontrowersyjną reklamę, która zachęcała internautów do odwiedzenia jej strony. Baner reklamowy, pojawiający się na łamach innych serwisów, przedstawiał czarno-białe zdjęcie Roberta Leszczyńskiego oraz napis: „Znamy wyniki sekcji Leszczyńskiego. Sprawdź”.

REKLAMA
Katarzyna Halicka, rzecznik prasowa Grupy Wirtualna Polska, poinformowała portal WirtualneMedia.pl, że reklama została przygotowana przez zewnętrzną firmę, która nie poprosiła Wirtualnej Polski o akceptację projektu.
– Kampania SEM, o której mowa, prowadzona była przez agencję zewnętrzną i została wyemitowana bez naszej akceptacji, z naruszeniem wszystkich naszych wytycznych i wbrew wszelkim zasadom polityki wydawniczej Grupy WP – oświadczyła Halicka.
W związku z postępowaniem agencji Wirtualna Polska wyciągnęła względem niej przewidziane w umowie konsekwencje. Halicka przeprosiła w imieniu Wirtualnej Polski osoby urażone reklamą, w tym bliskich zmarłego 1 kwietnia Leszczyńskiego.
O reklamie zrobiło się głośno za sprawą dziennikarza „Newsweeka” Dariusza Ćwiklaka, który natrafił na nią podczas przeglądania stron internetowych.

źródło: WirtualneMedia.pl