W Rzeszowie rozpoczął się Kongres Profesjonalistów Public Relations. W dwudniowej konferencji weźmie udział blisko 300 uczestników, wśród których znajdą się praktycy biznesu i naukowcy. W tym roku tematem dyskusji będą relacje z mediami. Jest to już 15 konferencja z cyklu branżowych spotkań.
Eksperci branży public relations i znane osoby ze świata mediów spotkają się na Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który rozpoczął się dzisiaj w Rzeszowie. Uczestnicy spotkania przez dwa dni dyskutować będą o najlepszych kampaniach, trendach i wyzwaniach oraz o tym, co wymaga poprawy w praktyce polskiego PR-u.
– Relacje z mediami mogą być skutecznym sposobem na budowanie wizerunku firmy. Jednak tylko wtedy, gdy są rozsądnie prowadzone i według zasad, którymi kierują się dziennikarze. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie i pojawiają się nowe technologie usprawniające prace piarowców, to pewne standardy działania pozostają niezmienne – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto Sp. z o.o., autor technologii Wirtualnego Biura Prasowego Newslink.
W trakcie Kongresu Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP oraz Tomasz Machała, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl podzielą się swoją wiedzą dotyczącą współpracy z mediami. Uczestnicy dowiedzą się jak zrobić dobry content oraz jak dobrze zaprezentować się podczas wystąpień przed kamerami.
Drugiego dnia Kongresu zaproszeni goście podczas warsztatów porozmawiają o rozwoju social media oraz nowych rozwiązaniach technologicznych wspierających kontakt z dziennikarzami.
Organizatorami Kongresu są firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś głównymi partnerami Województwo Podkarpackie, Miasto Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.
Artykuł powstał we współpracy z Kongresem Profesjonalistów PR 2015