
Marka Clinique na swoim fanpage’u przeprowadzała konkurs, w którym do wygrania był roczny zapas ich kosmetyków. Kiedy przyszło do ogłoszenia wyników, informację o wygranej, otrzymały nawet osoby, które nie brały w nim udziału. Dopiero po kliknięciu w newsletter okazywało się, że laureatami jest jedynie 10 osób.
REKLAMA
Ta fatalna pomyłka wywołała burzę na ponad 8-milionowym fanpage’u. Uczestnicy konkursu domagają się chociaż drobnych upominków i nie dają za wygraną od 3 dni. Czują się się stratni, bo wartość nagrody (zestaw kosmetyków) wynosiła 1652 zł.
Clinique po wpadce przyznało się do błędu. Oficjalnie przeprosiło i odpowiada na każdy nieprzychylny komentarz, który pojawi się na stronie. Prawdziwi zwycięzcy zostali powiadomieni kolejną wiadomością.
Co zrobi Clinique? Możemy się tylko domyślać. Być może zdecyduje się na podarowanie uczestnikom konkursu kuponów rabatowych albo wyśle im próbki. Niesmak mimo wszystko pozostanie.
Napisz do autorki: patrycja.marszalek@natemat.pl
Władcy sieci od teraz także na Facebooku! Polub nas!
