Burger szyty na miarę w McDonald's. Swoje autorskie kompozycje mają już Abstrachuje i Pani Ekscelencja
Bartosz Świderski
14 września 2015, 14:54·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 14 września 2015, 14:54
Nie znosisz smaku musztardy, a jedzenie cebuli uważasz za czyn społecznie szkodliwy? McDonalds Polska daje swoim klientom wolną rękę w komponowaniu takich burgerów, na jakie przyjdzie im tylko ochota. Wystarczy wybrać składniki, złożyć zamówienie przy specjalnych kioskach interaktywnych i wygodnie usiąść. Burger prosto do stolika przyniesie... kelner. Polska to pierwszy kraj w Europie, gdzie jest dostępna ta innowacyjna oferta.
Reklama.
Chodzi o nową usługę Create Your Taste, którą od piątku mogą się cieszyć goście trzech warszawskich restauracjach - przy Wale Miedzeszyńskim i Pułkowej, oraz w Bielawie przy Warszawskiej. McDonald's razem z gwiazdami hucznie świętowali wprowadzenie nowej oferty. Na oficjalnej premierze nie mogło zabraknąć Majki Jeżowskiej oraz słynnej piosenkarki Margaret, vlogerów z AbstrachujeTV czy znanej blogerki Pani Ekscelencji. Każdy z nich stworzył swojego burgera z wybranych przez siebie składników.
Nowa oferta od razu zdobyła uznanie gości. Od teraz można nie tylko zrezygnować z wybranych składników, lecz także dobrać zupełnie nowe, dotychczas niedostępne w ofercie. Mowa o takich komponentach jak słodkie pikle, marynowany burak czy papryczki jalapeno. Łącznie aż 28 składników. Do tego cały wachlarz aromatycznych sosów. Dobierać można także rodzaj pieczywa i sera. Pod kontrolą mamy też ilość porcji mięsa.
Złożenie zamówienia to kwestia kilku klików przy specjalnych samoobsługowych kioskach interaktywnych, w które zostały wyposażone wybrane restauracje. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać preferowane składniki, zapłacić i wygodnie usiąść. Kelner przyniesie burger prosto do Twojego stolika. Wszystko dlatego, że zamówienia składane w ramach oferty Create Your Taste są obsługiwane w systemie „serwis do stolika”.
Zjadłbyś coś, ale nie wiesz dokładnie co? Nowa oferta nie rozczaruje także tych mniej zdecydowanych. Specjalnie dla nich McDonald's Polska przyszykował trzy gotowe opcje: pikantną wersję „Hot”, bogatą w rozmaite składniki „All in one” oraz kompozycję dla miłośników meksykańskiej kuchni „Salsa&Nachos”.
To nie koniec zmian. Wprowadzenie usługi Create Your Taste w trzech warszawskich restauracjach wiązało się z przebudową i wzbogaceniem wnętrz o dodatkowe elementy wystroju. Na przykład o tym, że w danym miejscu możemy skomponować własnego burgera poznamy po nowym symbole – białej czapce szefa kuchni na czarnym tle.
Polska jest pierwszym krajem w Europie, gdzie dostępna jest nowa usługa. Wcześniej możliwość komponowania własnych burgerów dostali Australijczycy, Amerykanie oraz Kanadyjczycy.